آفتاب
عراقچی در گفتگو با مهر: 

مذاکرات ایران و آمریکا در فضایی مثبت انجام شد 

مذاکرات ایران و آمریکا در فضایی مثبت انجام شد 

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در پایان نوبت صبح روز دوم از مذاکرات ایران و آمریکا در وین درباره روند جلسه گفت: مذاکرات در فضایی مثبت انجام شد .

سید عباس عراقچی ، عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در پایان نوبت صبح روز دوم از مذاکرات ایران و آمریکا در وین درباره روند جلسه گفت: مذاکرات در فضایی مثبت انجام شد .

سید عباس عراقچی شب گذشته نیز  پایان روز اول مذاکرات گفت:  موضوعات مطروحه در مذاكرات هسته اي مورد مشورت و رايزني واقع گرديد و  گفتگوها در فضایی مثبت و سازنده انجام شد.

ایران و امریکا از روز گذشته تا کنون 8 ساعت مذاکرات دو جانبه داشته اند.

رئيس تيم مذاكره كننده ايران در مذاكرات دو جانبه سيد عباس عراقچي، معاون حقوقي و بين الملل وزارت امور خارجه است كه مجيد تخت روانچي، معاون اروپا و آمريكا وحميد بعيدي نژاد مدير كل سياسي وزارت خارجه وي را همراهي مي كنند. «داوود محمدنیا» مشاور وزیر خارجه و رحیمیان از سازمان انرژی اتمی نیز در این مذاکرات حضور دارند.

برنز، قائم مقام وزارت خارجه آمريكا نيز در مذاكرات دو جانبه رئيس هيات آمريكايي است كه وندي شرمن وي را همراهي مي كند.

همچنین در ادامه این مذاکرات نیز، مذاکرات دوجانبه ایران و آلمان روز یکشنبه در تهران صورت خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، لوکاس نماینده آلمان در مذاکرات 1+5 که برای یک سمینار در دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت امورخارجه به تهران سفر می کند با همتایان خود در تیم هسته ای کشورمان مذاکره خواهد داشت.

همچنین مذاکرات دوجانبه ایران و فرانسه نیز روز چهارشنبه در ژنو برگزار خواهد شد.

نیکولاس دوریویر نماینده جدید فرانسه در مذاکرات هسته ای که جانشین ژاک اودیبر نماینده قبلی فرانسه بوده است با ایران مذاکره خواهد کرد.

بر اساس این گزارش،  ایران قرار است در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه در رم با روسیه نیز مذاکرات دوجانبه ای داشته باشد.

کد N329138

وبگردی