آفتاب
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در دیدار با مراجع و علما:

دشمن با جدیت تمام به دنبال تخریب اعتقادات دینی مردم است

دشمن با جدیت تمام به دنبال تخریب اعتقادات دینی مردم است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: دشمن با جدیت تمام به دنبال تخریب اعتقادات دینی مردم و از بین بردن سبک زندگی اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، محمدنبی حبیبی در دیدار برخی از مراجع، علما و تولیت مسجد مقدس جمکران ولایت فقیه را عمود خیمه انقلاب دانست و گفت:رژیم طاغوت سرسپرده آمریکا بود و به واسطه نوکری های خود، مبارزان انقلابی را سرکوب می‌کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی،یکی از دغدغه ها و نگرانی های حزب موتلفه را برخی از مشکلات فرهنگی برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند نظام فرهنگی، عقیدتی، معرفتی، اخلاقی و شیوه زندگی اسلامی مان را تغییر دهد و روش ها و شیوه های زندگی غربی را جایگزین چنین فرهنگی کند.

حبیبی گفت: بیش از 3 هزار کانال ماهواره ای چنین اهداف شومی را پیگیری می کند و حتی برخی در داخل کشور بی توجه به مسائل فرهنگی سخنانی را بر زبان می آورند که زمینه خوشحالی دشمنان را فراهم می کند.

وی همچنین با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی در کشور اظهار داشت: کشور در حال حاضر با مشکلاتی همچون بیکاری، گرانی و تورم مواجه است که حزب موتلفه 12 سال قبل این مسائل را با توجه به دشمنی استکبار جهانی پیش بینی کرده بود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با گرامیداشت شهدای 26 خرداد گفت:شهدای موتلفه در 26 خرداد با اعتقاد راسخ دینی به میدان تیرباران رفتند و ‏بارها در زمان حیات دنیوی خود هم گفته بودند که امیدشان بهره‌مندی از حیات طیبه اخروی است پس در این راه به شهادت رسیدند.

حبیبی افزود:حزب موتلفه دغدغه دینی و فرهنگی دارد که ‏این دغدغه دینی در مکتب اهل بیت(ع) و پشت سر مرجعیت شکل گرفته است و تبعیت از مرجعیت ‏شیعه همواره در اولویت حزب است.

وی افزود: این حزب در طول سال‌ها فعالیت خود ثابت کرده است که همواره به دنبال تبعیت از ولایت فقیه چه در زمان امام راحل(ره) و چه رهبر معظم انقلاب را واجب شرعی بوده است و این حزب تبعیت بی‌چون و چرا از مرجعیت را توفیق بزرگی برای خود می‌داند.

انتهای پیام

کد N329136

وبگردی