آفتاب

آیت‌الله علوی‌گرگانی: از حیف و میل بیت‌المال جلوگیری شود

آیت‌الله علوی‌گرگانی: از حیف و میل بیت‌المال جلوگیری شود

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: اگر می‌خواهیم ارزش‌های انقلابی را حفظ کنیم باید پیرو رهبرمعظم انقلاب و مراجع عظام باشیم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: اگر می‌خواهیم ارزش‌های انقلابی را حفظ کنیم باید پیرو رهبرمعظم انقلاب و مراجع عظام باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، این مرجع تقلید در دیدار دبیرکل و اعضای حزب موتلفه اسلامی و جمعی از خانواده معظم شهدای 26خرداد تاکید کرد: در این راه ضروری است مراقب خطوط قرمز باشیم و هنگامی که به خط قرمزی رسیدیم از رهبر معظم انقلاب کسب تکلیف کنیم.

وی با قرائت آیاتی از قرآن کریم افزود: خداوند در قرآن خطاب به مومنان از آنها می‌خواهد که جزء انصار الله و یاران الهی باشند پس مومنان باید به این وظیفه مهم توجه داشته باشند و دین خدا را یاری کنند.

وی ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید به واسطه پیروی امام خمینی(ره) از دستورات الهی و قرآن کریم است تا جایی که ملت ایران در حمایت از آرمان‌های امام با دستان خالی وارد میدان شدند.

وی وظیفه شناسی امام خمینی(ره) را مورد توجه ویژه قرار داد و گفت: از آنجایی که امام راحل(ره) احساس وظیفه می‌کرد همه مشکلات و سختی‌ها را تحمل کرد و به حرکت خود ادامه داد و انقلاب اسلامی پس از گذشت 35 سال از انقلاب همچنان استقلال خود را حفظ کرده است.

این استاد برجسته بیان کرد: امروز هیچ نقطه‌ای از جهان نیست که نام امام خمینی(ره)را نشنیده باشد که این امر نشان دهنده وعده الهی است که به یاری دهندگان دین داده شده است چرا که هر کس خدا را یاری کند خداوند نیز او را یاری می‌رساند.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی آن گفت: ما در برهه حساسی قرار داریم و دشمنان اسلام و آمریکا ارزش‌های انقلابی و دینی ما را مورد هجمه قرار می‌دهند و در این شرایط باید در جهت حفظ انقلاب تلاش کنیم.

این استاد حوزه در ادامه به رفع مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: کشور با مشکلاتی همچون بیکاری و تورم مواجه است که برای حل این مشکلات می‌توان از اقتصاد دانان خبره و توانا کمک گرفت تا معیشت مردم تامین شود.

وی با انتقاد از حیف و میل بیت‌المال گفت: متاسفانه بیت‌المال مسلمین به خاطرمسائل غیرضروری حیف و میل می‌شود و در این شرایط حساس کشور، اگر ما جلوی این ریخت و پاش‌های غیرضروری را بگیریم خیلی از مشکلات مالی حل خواهد شد.

انتهای پیام

کد N329062

وبگردی