آفتاب
نیشابوری به ایلنا خبر داد:

برگزاری کنگره حزب کار در نیمه دوم سال جاری

برگزاری کنگره حزب کار در نیمه دوم سال جاری

در جلسه دیشب شورای مرکزی حزب کار، به وضعیت سازمان تامین اجتماعی پرداخته شد. متاسفانه در دولت سابق اتفاقاتی رویداد و ما نسبت به وضعیت این سازمان و کسری بودجه اجتمالی ابراز نگرانی کردیم.

سخنگوی حزب اسلامی کار از برگزاری کنگره این تشکیل سیاسی در نیمه دوم سال خبر داد.

محمد نیشابوری در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص جلسه دیشب دفتر سیاسی و شورای مرکزی حزب اسلامی کار گفت: مهمترین موضوعی که در جلسه دیشب دفتر سیاسی حزب اسلامی مورد بررسی قرار گرفت، موضوع زمان برگزاری کنگره حزب اسلامی کار بود.

وی با بیان اینکه زمان نهایی این کنگره مشخص نشده است، اظهار داشت: به احتمال زیاد، کنگره حزب اسلامی کار در نیمه دوم سال و در آبان ماه یا آذر ماه برگزار می‌شود.

رئیس دفتر سیاسی حزب اسلامی کار ادامه داد: در جلسه دیشب، کمیته‌ها و کارگروه‌های مربوط به کنگره تشکیل شد و قرار شد اعضای دفتر سیاسی، پیشنهادات خود را هفته آتی به دفتر سیاسی ارائه کنند و قرار شد رئیس کمیته اجرایی برگزارکننده کنگره در هفته آینده مشخص شود.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با اشاره به هفته جوان تصریح کرد: در جلسه دفتر سیاسی قرار شد تا سازمان جوانان حزب با توجه به مناسبت هفته جوان، بیانیه‌ای در این رابطه صادر کند.

نیشابوری در ادامه، به موضوعات مطرح شده در شورای مرکزی حزب اسلامی کار اشاره کرده و افزود: در این جلسه، به وضعیت سازمان تامین اجتماعی پرداخته شد. متاسفانه در دولت سابق اتفاقاتی رویداد و ما نسبت به وضعیت این سازمان و کسری بودجه اجتمالی ابراز نگرانی کردیم.

سخنگوی حزب اسلامی کار با اشاره به پرونده تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی ابراز داشت: از قوه قضائیه درخواست می‌کنیم تا این پرونده را با قاطعیت پیگیری کند تا اموال کارگران به بیت‌المال بازگردانده شود.

رئیس دفتر سیاسی حزب اسلامی کار با اشاره به دیدار چندی پیش اصلاح‌طلبان با رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در جلسه دیروز شورای مرکزی، دبیرکل حزب نیز گزارشی از دیدارشان با رئیس جمهور را ارائه کردند که این گزارش، گزارشی مثبت و امیدوارکننده‌ای بود

کد N328683

وبگردی