آفتاب
سالک در تذکر شفاهی:

معوقات بازنشستگان فولاد ذوب آهن مورد توجه قرا گیرد

معوقات بازنشستگان فولاد ذوب آهن مورد توجه قرا گیرد

به وضع جانبازان به ویژه آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان در سعادت آباد تهران و رجایی اصفهان رسیدگی شود چرا که این عزیزان جان خود را فدای کشور کردند و اکنون وظیفه ماست که به آنها توجه کنیم.

نماینده مردم اصفهان از وزیر تعاون خواست که وضعیت نگران کننده بازنشستگان فولاد ذوب آهن و پرداخت معوقات آنها توجه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد سالک در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر کشور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای احیای مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری با ارائه راهکارهای مبتنی بر راهبردها و اهداف برای مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله قانون عفاف و حجاب براساس تعریف مقام معظم رهبری از فرهنگ تلاش کنید.

نماینده مردم اصفهان همچنین در تذکر به دستگاه قضایی و امنیتی کشور گفت: باید با بی‌حجابی و بی‌فرهنگی مقابله کرد و بنده در این راستا از مراجع و علما به ویژه آیت‌الله خاتمی دفاع می‌کنم.

وی در تذکر به وزیر نیرو نیز گفت: انتقال آب به فلات مرکزی باید در اولویت امور قرار گیرد تا نگرانی مردم بابت تامین آب شرب در تابستان مرتفع گردد.

سالک همچنین در تذکر به رئیس جمهور گفت: خواستار رسیدگی به وضع جانبازان به ویژه آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان در سعادت آباد تهران و رجایی اصفهان هستم چرا که این عزیزان جان خود را فدای کشور کردند و اکنون وظیفه ماست که به آنها توجه کنیم.

وی همچنین از وزیر تعاون خواست که وضعیت نگران کننده بازنشستگان فولاد ذوب آهن و پرداخت معوقات آنها توجه شود.

 

کد N328676

وبگردی