آفتاب
سردار فضلی:

آمریکا همواره طعم شکست و عقب‌نشینی را در خلیج فارس چشیده است

آمریکا همواره طعم شکست و عقب‌نشینی را در خلیج فارس چشیده است

یقینا همچون استان خوزستان، حضور کاروان های راهیان نور با استقبال گرم مردم بومی مواجه شده و توسعه ی زیر ساخت های جزایر در رونق اقتصادی مردم عزیز و شریف آن سرزمین موثر می‌باشد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: از آذر ماه ۹۳ نمایش های فرهنگی،رزمی ویژه عموم مسافران در سواحل خلیج فارس در استانهای بوشهر و بندر عباس برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، سردار علی فضلی،جانشین سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور در همایش تجلیل ازدست اندرکاران راهیان نور دریایی که با حضور سردار تنگسیری جانشین نیروی دریایی سپاه و اعضای قرارگاه مرکزی و قرارگاه دریایی راهیان نور در بندر عباس برگزار شد، اظهار داشت: کاروان های راهیان نور دریایی اکنون چهار سال است که آغاز شده و پیشرفت قابل تقدیری تاکنون حاصل شده است.

سردار فضلی ضمن سپاس از تلاش های نیروی دریایی سپاه گفت: سال جاری راهیان دریایی به صورت تخصصی با حضور ده ها هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان نخبه به جزایر خلیج فارس آغاز خواهد شد.

وی به برخی برنامه های فرهنگی و معنوی این کاروان ها اشاره کرد و ادامه داد: از آذر ماه 93 نمایش های فرهنگی رزمی که در بصیرت بخشی آحاد امت موثر می باشد برای زایران راهیان نور و عموم مسافران در سواحل خلیج فارس در استان های بوشهر و بندر عباس برگزار می شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور در همین خصوص با اشاره به اهداف راهیان نور دریایی تصریح کرد: تقدیر از مجاهدت گمنام مرزبانان کشور عزیزمان و آگاهی از مبارزات مخلصانه ی رزمندگان اسلام درمقابل استکبار در مرزهای دریایی از اصلی ترین اهداف این کاروان ها می باشد.

وی خلیج فارس را صحنه ی رویارویی مستقیم و جنگ بدون واسطه با آمریکای جهانخوار دانسته و خاطرنشان کرد: آمریکا همواره طعم شکست و عقب نشینی را درآبهای نیلگون خلیج فارس چشیده و ضرب شصت شجاعت و دلاوری های رزمندگان اسلام را به عینه مشاهده کرده لذا جرات نگاه چپ به مرزهای مقدس ایران اسلامی را نداشته و ندارد.

چهره ماندگار دفاع مقدس با اشاره به حضور زایران در مناطق عملیاتی دریا و جزایر بیان کرد: یقینا همچون استان خوزستان، حضور کاروان های راهیان نور با استقبال گرم مردم بومی مواجه شده و توسعه ی زیر ساخت های جزایر در رونق اقتصادی مردم عزیز و شریف آن سرزمین موثر می‌باشد.

در این همایش از فعالان و دست اندرکاران نیروی دریایی سپاه در پشتیبانی و حمایت از کاروان های راهیان نور دریایی مشارکت نمودند تقدیر بعمل آمد.

کد N328520

وبگردی