آفتاب

محسنی‌اژه‌ای اهداف سفرش به مناطق سیل‌زده را تشریح کرد

محسنی‌اژه‌ای اهداف سفرش به مناطق سیل‌زده را تشریح کرد

دادستان کل کشور اهدافش از سفر به مناطق شمالی و سیل‌زده کشور را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محسنی‌اژه‌ای در بدو ورود به فرودگاه ساری، درباره دلایل سفرش به مناطق سیل‌زده گفت: یکی از دلایل سفر اظهار همدردی با مردم خسارت‌دیده در سیل اخیر و نیز خداقوت به مسوولان استان است.

وی با اشاره به ضرورت بررسی علل و عوامل بروز خسارت ناشی از سیل و دیگر حوادث طبیعی گفت: باران یکی از نزولات الهی است و ما می‌توانیم با تمهیداتی که می‌اندیشیم، این نعمت خسارت ایجاد نکند. بنابراین باید بررسی شود که آیا قصور یا تقصیری در این زمینه وجود داشته است یا خیر.

وی اظهار کرد: قوه قضاییه حسب تکلیفی که دارد، این بررسی‌ها را انجام می‌دهد تا در این زمینه به مسوولان و مردم استان کمک شود تا ان‌شاءالله این مسائل تکرار نشود.

محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه در این سفر با ستاد عمران استان جلسه برگزار خواهد شد، گفت: ما از کارشناسان و مسوولان دستگاه‌های ذی‌ربط دعوت می‌کنیم و با مردم هم از نزدیک صحبت می‌کنیم.

دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مردم معتقدند از بین رفتن جنگل‌ها باعث بروز سیل می‌شود، نظر شما در این رابطه چیست؟ گفت: این مساله باید بررسی شود. مسلما همه مسوولان استان درصدد هستند تا کاری انجام شود که به نفع مردم باشد.

وی افزود: یقینا یک عامل سبب بروز خسارت نمی‌شود و ممکن است عوامل مختلفی وجود داشته باشد که هرکدام در بروز خسارت نقش داشته باشند.

انتهای پیام

کد N327233

وبگردی