آفتاب

برگزاری جلسه شورای هماهنگی اطلاعات کشور در هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

برگزاری جلسه شورای هماهنگی اطلاعات کشور در هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

در این جلسه ضمن تاکید بر سیاست‌های ابلاغی و فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی و تجزیه و تحلیل ابعاد اطلاعاتی و امنیتی موضوع، جایگاه و نقش جامعه اطلاعاتی کشور در راستای تحقق این سیاست‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه نیز به سایر مسائل اطلاعاتی و امنیتی در حوزه‌های داخلی و خارجی پرداخته شد.

در آستانه هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)،جلسه شورای هماهنگی اطلاعات امروز (دوشنبه) با حضور اعضای شورا به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی برگزار گردید.

به گزارش ایلنا، در این جلسه ضمن تاکید بر سیاست های ابلاغی و فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی و تجزیه و تحلیل ابعاد اطلاعاتی و امنیتی موضوع، جایگاه و نقش جامعه اطلاعاتی کشور در راستای تحقق این سیاستها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه نیز به سایر مسائل اطلاعاتی و امنیتی در حوزه های داخلی و خارجی پرداخته شد.

هم چنین در این جلسه تودیع و معارفه دو تن اعضای جامعه اطلاعاتی از سوی وزیر محترم اطلاعات انجام شد.

رئیس شورای هماهنگی اطلاعات با پاسداشت و تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) به همه مجاهدان و جان‌بر کفان در عرصه مجاهدتهای خاموش، از زحمات کلیه اعضای جامعه اطلاعاتی تقدیر و تشکر کرد.

کد N327207

وبگردی