آفتاب
ایران بازیکنان فیزیکی و قوی دارد؛

سرمربی ترینیداد: بازیکنان ایران می‌توانند مقابل آرژانتین پیروز باشند

سرمربی ترینیداد: بازیکنان ایران می‌توانند مقابل آرژانتین پیروز باشند

بازی با آرژانتین و ایران دو سبک کاملا متفاوت فوتبال است. آرژانتین تیمی با سرعت و عکس العمل بالا است. اما من معتقدم از بعد دفاعی در شرایط خوبی قرار ندارد.

سرمربی تیم فوتبال ترینیداد و توباگو با تمجید از عملکرد بازیکنان ایران در دیدار تدارکاتی مقابل این تیم گفت: بازیکنان ایران می توانند مقابل آرژانتین پیروز باشند.

به گزارش ایلنا، وی درباره دیدار دوستانه دو تیم ایران و ترینیداد و توباگو گفت: تیم ایران بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. بخصوص اینکه بازیکنان روی توپ‌های مستقیم و روی هوا طبق برنامه‌ای که سرمربی این تیم داده بود، بازی خود را به اجرا گذاشتند و شاهد رقابت خوبی بودیم.

وی در خصوص اینکه شاگردانش چند روز گذشته با آرژانتین بازی کرده و امروز نیز مقابل ایران به میدان رفتند و اینکه چه ارزیابی دارد، گفت: بازی با آرژانتین و ایران دو سبک کاملا متفاوت فوتبال است. آرژانتین تیمی با سرعت و عکس العمل بالا است. اما من معتقدم از بعد دفاعی در شرایط خوبی قرار ندارد.

سرمربی ترینیداد اضافه کرد: باز هم می‌گویم دیدار برابر این دو تیم دو سبک کاملا مختلف فوتبال و با یکدیگر تفاوت بالایی دارند و البته تیم ملی ایران از بعد فیزیکی بسیار قوی بوده و بازیکنان کاملا آماده هستند و قطعا به خوبی برروی بعد فیزیکی و جسمانی آنها بخوبی کار شده است. بازیکنان تیم ایران بسیار عالی بازی کردند و حتی می‌توانند مقابل آرازنتین پیروز هم باشند و من برای شما در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم.

کد N326994

وبگردی