آفتاب

بهزاد نبوی تکذیب کرد

بهزاد نبوی تکذیب کرد

پس از انتشار خبر دیدار غلامعلی رجایی - مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی - با بهزاد نبوی، این فعال سیاسی توضیحاتی را در خصوص آنچه درباره اظهارات وی در سایت‌های مختلف از جمله سایت مشرق منتشر شده است، ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، متن توضیحات بهزاد نبوی به نقل از «فصل اعتدال» به شرح زیر است:

«طی ۲۰ روزی که از پایان مدت محکومیت و آزادی‌ام از زندان می‌گذرد، به دلیل دیدارهای متداول دوستان و علاقه‌مندان، فرصت رجوع به اخبار و مطالب وسایل ارتباط جمعی و فضای مجازی نیافته بودم. امروز با مطالعه گذری برخی از آنها به مطالبی برخورد کردم که نیاز به تکذیب و توضیح در مورد آنها را ضروری دانستم:

۱. مطالب سایت «مشرق» جز یک مورد همگی کذب محض بوده و مواضع خود سایت نامبرده است. تنها مورد نزدیک به واقعیت، مطلب طنزگونه من مبنی بر اینکه «خوب است همه خفه شویم» و حذف تمام توضیحات قبل و بعد از آن بوده است. بدینوسیله تمام مطالب مندرج در مورد حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای عبدالله نوری، مجلس ششم، اصلاح‌طلبان و «مستی قدرت» تکذیب می‌شود.

2. مطالب منتسب به اینجانب در فیس‌بوک آقای داوری در مورد سرکار خانم زهرا مصطفوی و حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری کذب محض بوده و بدینوسیله قویا تکذیب می‌شود. اصولا اینجانب نامبرده را نمی‌شناسم و در سال ۱۳۷۵ نیز دیداری با ایشان نداشته‌ام.

3. مطالب مندرج در وبلاگ برادر عزیزم غلامعلی رجایی در مورد اینکه «گاهی کتک هم نوش جان می‌کرده‌ام» صحیح نیست. در تمام دوران محکومیت نه‌تنها هرگز چنین اتفاقی نیفتاده، بلکه تمامی برخوردها محترمانه بوده است. ضمن تشکر و پوزش از این برادر عزیز، برخی مطالب منقول از اینجانب نیز دقیق و کامل نبوده است.

۴. مطلب ۵ اسفند ۱۳۹۲ بسیج سبزوار مبنی بر درخواست عفو اینجانب کذب محض بوده و اینجانب پس از طی یک دوره محکومیت ۵ ساله در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ آزاد شده‌ام.

۵. مطالب مندرج در سایت‌های مختلف مبنی بر اینکه در تمام دوران محکومیت در انفرادی بوده‌ام نیاز به توضیح دارد. تمام دوران محکومیت خود را در بازداشتگاه ۲-الف زندان اوین بوده‌ام و در این مدت حدود یک سال در خدمت برادر عزیز جناب آقای دکتر عبدالله رمضان‌زاده و جمعا یکی دو ماه در خدمت برادران عزیز عرب‌سرخی، صفایی فراهانی، مصطفی تاجزاده، امین‌زاده و میردامادی بوده‌ام. بقیه مدت یا تنها و یا به همراه یک یا دو نفر زندانی غیر سیاسی بوده‌ام.»

انتهای پیام

کد N326927

وبگردی