آفتاب

عکس جنجالی و معمای حذف خلعتبری!

عکس جنجالی و معمای حذف خلعتبری!

محمدرضا خلعتبری شاید جزو آخرین اسم‌هایی بود که کسی فکرش را می‌کرد کارلوس کی‌روش روی نام او برای جام جهانی خط قرمز بکشد. بعد از این اتفاق، شایعات زیادی مبنی بر علت این امر مطرح شد؛ از سیگار و شرکت نکردن در کارهای دفاعی تا عکس یادگاری با یک هنرمند آن‌ور آبی هم‌نام!

به گزارش ایسنا، «فرارو» با این مقدمه نوشت: این عکس دونفره بیشتر از بقیه گمانه‌زنی‌ها بازتاب پیدا کرد و حتی این بازیکن نسبت به آن واکنش نشان داد.

این موضوع را به جز مهاجم پرسپولیس، رئیس سابق حراست سازمان تربیت بدنی هم رد می‌کند. بهزاد کتیرایی به روزنامه هفت صبح گفته است: من هم این شایعه را شنیده‌ام که یک عکس دونفره برای خلعتبری مشکل درست کرده. اگر از من می‌پرسید باید خدمتتان عرض کنم که این شایعه به هیچ عنوان صحت ندارد چون اولا کی‌روش، مربی توصیه‌پذیری نیست. شاید اگر یک مربی ایرانی روی نیمکت بود، می‌شد این شایعه را قبول کرد اما هیچ کسی نمی‌تواند به کی‌روش بگوید کدام بازیکن را دعوت کند. اگر کی‌روش متوجه این قضایا می‌شد، شاید اصلا خلعتبری را حذف نمی‌کرد.

کتیرایی ادامه می دهد: نکته، نوع نگاه دوستان بنده در حراست وزارت ورزش به چنین مساله‌ای است. آنها اصلا بابت چنین چیزی به فدراسیون فوتبال تذکر نمی‌دهند. مطمئن باشید اگر قرار به تذکر دادن بود، اشکان دژاگه باید لباس آستین‌بلند می‌پوشید!

رئیس سابق حراست سازمان تربیت بدنی حرف‌هایش در مورد خلعتبری را اینگونه به پایان می‌رساند: به نظرم خلعتبری در ماجرای آن عکس هیچ تقصیری نداشت و آن فردی که در اتریش زندگی می‌کند باعث و بانی این اتفافات بوده است. از یک طرف این عکس را خلعتبری آنها! و نه خلعتبری ما! منتشر کرده است. از طرف دیگر در سفرهای خارجی تیم ملی، خیلی از ایرانی‌ها دوست دارند با بازیکنان تیم ملی عکس بگیرند و بازیکنان چاره‌ای جز این ندارند. شما اگر به عکس نگاه کنید متوجه می‌شوید که هیچ خنده‌ای روی صورت خلعتبری ما نیست!

انتهای پیام

کد N326879

وبگردی