آفتاب
ادعای جالب سرمربی ترینیداد و توباگو؛

ایران می‌توانند آرژانتین را ببرد/ تیم شما از بعد فیزیکی بسیار قوی است

ایران می‌توانند آرژانتین را ببرد/ تیم شما از بعد فیزیکی بسیار قوی است

سرمربی تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو اعلام کرد بازیکنان تیم ایران برابر تیم ما بسیار عالی بازی کردند و با این عملکرد حتی می‌توانند مقابل آرازنتین پیروز هم باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، استفن هارت درباره شکست تیمش برابر تیم ملی ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ایران بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. بخصوص اینکه بازیکنان روی توپ‌های مستقیم و روی هوا طبق برنامه‌ای که سرمربی این تیم داده بود، بازی خود را به اجرا گذاشتند و شاهد رقابت بودیم.

وی در خصوص اینکه شاگردانش چند روز پیش با آرژانتین بازی کرده و امروز نیز مقابل ایران به میدان رفتند و اینکه چه ارزیابی از تیم ایران دارد، افزود: بازی با آرژانتین و ایران دو سبک کاملا متفاوت فوتبال است. آرژانتین تیمی با سرعت و عکس‌العمل بالا است. اما معتقدم از بعد دفاعی در شرایط خوبی قرار ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو در ادامه تاکید کرد: باز هم می‌گویم دیدار برابر این دو تیم، دو سبک کاملا مختلف فوتبال است و با يکدیگر تفاوت بالایی دارند. البته تیم ملی ایران از بعد فیزیکی بسیار قوی بوده و بازیکنان کاملا آماده هستند و قطعا به خوبی روی بعد فیزیکی و جسمانی آنها به‌خوبی کار شده است.

هارت همچنین گفت: بازیکنان تیم ایران برابر تیم ما بسیار عالی بازی کردند و با این بازی حتی می‌توانند مقابل آرازنتین پیروز هم باشند. البته من برای شما در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم.
 

کد N326849

وبگردی