آفتاب
المنار فاش کرد:

وحشت الیزه از بازگشت تروریستها به فرانسه

وحشت الیزه از بازگشت تروریستها به فرانسه

منابع آگاه فرانسوی از نگرانی دولتمردان این کشور از موج بازگشت تروریستهای فرانسوی که در کنار گروههای مسلح در سوریه جنگیده اند خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه المنار، منابع آگاه فرانسوی اعلام کردند: نگرانی بر کاخ الیزه درباره خطری که فرانسوی هایی که در سوریه می جنگند سایه افکنده است.

این منابع بیان کردند: مقامات فرانسوی نگران بازگشت فرانسوی هایی هستند که در کنار تروریست ها در سوریه می جنگند و مایل به بازگشت به فرانسه با افکار افراطی اند به ویژه که این  افراد توان بالایی در استفاده از سلاح و آماده سازی بمب دارند.

منابع مذکور افزودند: این نگرانی بیانگر این واقعیت است که دولت فرانسه حمایت زیادی از گروههای تروریستی که علیه نظام سوریه می جنگند به عمل آورده است که از جمله آن حمایت های تسلیحاتی، اجازه به فرانسوی هایی که اصالت عربی و اسلامی دارند برای جنگ در کنار تروریستها در سوریه و جمع آوری کمک از سوی آنها برای تروریست ها در سوریه بدون هیچ گونه محدودیتی از سوی فرانسه است.

المنار به نقل از این منابع از تلاشهای بازدارنده دستگاههای اطلاعاتی اروپایی در ترکیه برای مقابله با بازگشت این تروریستها پرده برداشت.

کد N326846

وبگردی