آفتاب

تشکر سازمان اوقاف از تلاش رسانه‌ها در انعکاس مطلوب مسابقات قرآن

تشکر سازمان اوقاف از تلاش رسانه‌ها در انعکاس مطلوب مسابقات قرآن

سازمان اوقاف و امورخیریه با صدور اطلاعیه‌ای از رسانه‌های فعال در انعکاس مطلوب سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در سطح ملی و بین المللی قدردانی کرد..

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

برگزاری موفق سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام که همزمان با مبعث رسول مکرم اسلام(ص) آغاز و مصادف با ولادت فرزندان بزرگوار آن حضرت به پایان رسید، برگ زرین دیگری را در کارنامه افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور 110 قاری و حافظ از 71 کشور جهان در سطح بسیار عالی و باشکوه و عظمت خاصی برگزار شد و در طول یک هفته برگزاری مسابقات با همت و تلاش اصحاب رسانه، فضای عمومی کشور تبدیل به فضای قرآنی و معنوی شد.

روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان برخود فرض می‌داند، از پوشش مناسب و گسترده سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در رسانه‌های جمعی اعم از شبکه‌های مختلف صداوسیما، خبرگزاری‌ها، مطبوعات، نشریات و پایگاه‌های اطلاع رسانی و سایت‌های خبری و فعالیت موثر و همت بلند اصحاب رسانه قدردانی کند.»

انتهای پیام

کد N326665

وبگردی