آفتاب
آیت الله صدیقی:

زیر قبه امام حسین برای شفای آیت الله مهدوی کنی دعا کردم

زیر قبه امام حسین برای شفای آیت الله مهدوی کنی دعا کردم

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه وجود آیت الله مهدوی کنی در شرایط حساس کنونی برای مملکت و جهان اسلام امری ضروری است گفت:زیر قبه امام حسین (ع) شفای آیت الله مهدوی کنی جزو اولین خواسته هایم بود.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله کاظم صدیقی ضمن عیادت از آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران گفت: زیر قبه امام حسین (ع) شفای آیت الله مهدوی کنی جزو اولین خواسته هایم بود.

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: هیچ مسلمان مومنی نیست که نقش ایشان را در دوران انقلاب و شرایط کنونی و مملکت و جهان اسلام متوجه نشود.

وی، آیت الله مهدوی کنی را جزو ارکان خواند و گفت: همه باید برای شفای ایشان دعا کنیم، بشارت هایی داده می شود که قلب و تنفس ایشان به حالت عادی برگشته و رفلکس های مغز هم در حال حساس شدن است.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه از مردم و خانواده شهدا توقع داریم که برای شفای آیت الله مهدوی کنی بیشتر دعا کنند گفت: مردم دعا کنند تا خداوند این تحفه را به نظام با سرعت و بهبودی کامل بازگرداند.

وی همچنین درمورد خصوصیات های آیت الله مهدوی کنی گفت: ایشان مورد علاقه مردم هستند. سابق در مدرسه مروی گاهی خدمت ایشان می رفتیم در دانشگاه امام صادق هم حضور می یافتیم خصوصا در شب های قدر.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به علاقه شدید امام خمینی به ایشان گفت: امام خمینی در مورد ایشان گفته که به ایشان ارادت داشتیم، داریم و خواهیم داشتیم.

 

کد N326654

وبگردی