آفتاب

با مروجان ابتذال و بی‌حجابی برخورد می‌شود

با مروجان ابتذال و بی‌حجابی برخورد می‌شود

... سخنگوی قوه قضاییه گفت: با کسانی که به صورت باندی و برنامه‌ریزی شده بی‌عفتی، بی‌اخلاقی و بی‌حجابی را ترویج می‌کنند برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای ضمن گرامیداشت تولد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، گفت: به کسانی که فرهنگ ابتذال را ترویج می‌دهند و در کشور اسلامی ما خلاف قانون، شرع و خواست ملت متدین بی‌عفتی، بی‌اخلاقی و بی‌حجابی را ترویج می‌کنند و دامن می‌زنند متذکر می‌شویم که این کشور، کشور اسلامی است و قانون هم اجازه چنین کاری به آنها نمی‌دهد.

وی افزود: این توصیه و سفارش و خواست همیشگی نیست و اگر آنها به اقدامات مجرمانه خود ادامه دهند ناگزیر دستگاه‌های ذیربط، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با آنها برخورد می‌کنند و دستگاه‌های نظارتی و سازمان‌ها و نهادهای ذیربط نیز باید در این زمینه به تکالیف خود عمل کنند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: من همچنین از نیروی انتظامی که در این خصوص با جرایم مشهود برخورد می‌کند تشکر می‌کنم و به عنوان دادستان کل کشور نیز مصرانه از آنها می‌خواهم که اجازه ندهند افراد معدودی فضای جامعه اسلامی ما را به هم بزنند، به‌خصوص کسانی که به صورت باندی و با برنامه‌ریزی و تصمیم مشخص اقدام به اینگونه جرایم می‌کنند حتما اگر لازم شد آنها را شناسایی کنند و به دستگاه قضایی معرفی کنند و اگر لازم شد نیز از سیستم‌های اطلاعاتی کمک بگیرد.

محسنی‌اژه‌ای گفت: دستگاه قضایی از اقدامات درست نیروی انتظامی حتما حمایت می‌کند و به دادستان‌ها هم سفارش شده که اگر کسانی خلاف قانون، امنیت اخلاقی جامعه را به هم می‌زنند از ضابطین و نیروی انتظامی بخواهند با آنها برخورد کنند و دادستان‌ها نیز به عنوان مدعی‌العموم وارد شوند.

ادامه دارد...

کد N326500

وبگردی