آفتاب

معاون سیاسی سپاه پاسداران: پشتیبان مذاکرات هسته ای هستیم

معاون سیاسی سپاه پاسداران: پشتیبان مذاکرات هسته ای هستیم

بوشهر- ایرنا - معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:با وجود این که به گروه 1+ 5 اعتمادی نداریم اما با اصل مذاکره هسته ای موافقیم و پشتیبان آن هستیم.

به گزارش ایرنا روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه روزدوشنبه به نقل ازسردار رسول سنایی راد درگردهمایی سیاسی این نیرو دربوشهرافزود: این بی اعتمادی به گواه تاریخ ناشی از نبود شفافیت و صداقت درمقام های غربی و به ویژه آمریکایی هاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:اجرای سیاست ˈاقتصاد مقاومتیˈ درهمه امورکشور و زندگی آحاد مردم باعث می شود مذاکره کنندگان ما با قدرت و صلابت بیشتری سر میز مذاکره بنشینند.

سنایی راد اظهار کرد: سیاست کنونی دشمن در داخل کشور ایجاد تفرقه و برهم زدن وحدت میان مسوولان و مردم، ایجاد فضایی دوقطبی و نفوذ عناصر وابسته به غرب به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید با هوشیاری این توطئه ها خنثی شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: استکبار جهانی از این که جمهوری اسلامی ایران الگوی جدیدی را برای اداره دنیا معرفی و الگوهای شرقی و غربی را منسوخ کرده، خشمگین است.

سنایی راد افزود: یکی از مهمترین نشانه های افول ابرقدرتی، ناتوانی آن در رسیدن به خواسته های خود است که اکنون ایالات متحده آمریکا نمونه بارز این افول است.

وی گفت: درجریان تحولات سوریه، آمریکا ابتدا این کشور را به حمله نظامی تهدید کرد و حتی برای این حمله تاریخ و ساعت هم مشخص کرد اما همان طور که جهانیان دیدند درانجام این عملیات عاجز ماند و این درماندگی موجب شکستن بیش از پیش هیمنه آمریکا در جهان شد که ایران اسلامی نقش ویژه ای در این امر دارد.ک/1

628/539 /679
کد N326346

وبگردی