آفتاب
در جلسه کمیسیون آموزش مجلس:

بررسی تخلفات بورسیه دانشجویان در دولت گذشته نیمه کاره باقی ماند

بررسی تخلفات بورسیه دانشجویان در دولت گذشته نیمه کاره باقی ماند

عبدالله جاسبی، فرهاد دانشجو و حمید میرزاده روسای سه دوره دانشگاه آزاد آسلامی فردا در جلسه کمیسیون آموزش مجلس حضور می یابند تا به برخی از مسائل پاسخ دهند.

عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش جلسه امروز کمیسیون آموزش را برای بررسی بورسیه‌های تحصیلی ارائه شده در دولت احمدی نژاد را کافی ندانست و گفت: با توجه به محدودیت زمانی جلسه کمیسیون ادامه بررسی‌ها به جلسه هفته آینده کمیسیون موکول شد.

قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: در انتخابات هیات رییسه سومین سال از مجلس نهم محمد مهدی زاهدی رییس، جبار کوچکی نژاد و علی اصغر زارعی نواب رییس، قاسم جعفری سخنگو و عباس مقتدایی خوراسگانی و ینده به عنوان دبیر به عضویت هیات رییسه کمیسیون انتخاب شدیم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون آموزش با حضور معاونان وزرات علوم ابراز کرد:معاونت‌های دانشجویی و بورس وزارت علوم در دوره ی فعلی و همچنین در دولت گذشته به کمیسون آمدند و مباحث مختلفی در خصوص تعداد کسانی که حائز شرایط برای بورسیه وزارت علوم نشده‌اند مطرح شد که با توجه به محدودیت زمانی جلسه کمیسیون ادامه بررسی‌ها به جلسه هفته آینده کمیسیون موکول شد.

عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد در چه مرحله ای است گفت: عبدالله جاسبی، فرهاد دانشجو و حمید میرزاده روسای سه دوره دانشگاه آزاد آسلامی فردا در جلسه کمیسیون آموزش مجلس حضور می یابند تا به برخی از مسائل پاسخ دهند.

کد N326300

وبگردی