آفتاب

مصدومان غایب جام بیستم

مصدومان غایب جام بیستم

فرانک ریبری، رادامل فالکائو و مارکو رویس از جمله بزرگانی هستند که به دلیل مصدومیت حضور در جام جهانی را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جام جهانی برزیل در حالی 3 روز دیگر آغاز می‌شود که در بیستمین دوره این رقابت‌ها چند بازیکن به دلیل مصدومیت بزرگترین رویداد فوتبالی جهان را از دست دادند.

مارکو رویس (آلمان)

هافبک تیم ملی آلمان و باشگاه بوروسیا دورتموند در جریان پیروزی پر گل ژرمن‌ها برابر ارمنستان از ناحیه مچ‌پا مصدوم شد تا حضور در این رقابت‌ها را از دست بدهد. سرمربی تیم ملی آلمان شکودران مصطفی را به جای مارکو رویس به اردوی تیم ملی آلمان دعوت کرد.

فرانک ریبری (فرانسه)

یکی از تلخ‌ترین خبرها برای فوتبالدوستان فرانسوی خط خوردن فرانک ریبری از فهرست تیم ملی به دلیل مصدومیت بود. این بازیکن اواخر فصل قبل همراه بایرن‌ مونیخ مصدوم شد اما نتوانست خود را به شرایط مطلوب بدنی برساند.

رادامل فالکائو (کلمبیا)

مهاجم قدرتمند موناکوی فرانسه در جام حذفی این کشور مصدوم شد. در حالی که انتظار می‌رفت این بازیکن بتواند به جام‌جهانی برسد در نهایت خوزه نستور پکرمن روی نام او خط قرمز کشید. فالکائو در فهرست اولیه کلمبیا برای جام‌جهانی حاضر بود.

ریکاردو مونتولیوو (ایتالیا)

هافبک بازیساز تیم ملی ایتالیا در بازی دوستانه با ایرلند دچار مصدومیت شد و حضور در بیستمین دوره جام‌جهانی 2014 را از دست داد. نبودن مونتولیوو در جام‌جهانی قطعا حس خواهد شد.

لوئیس مونتس (مکزیک)

لوئیز مونتس 28 ساله در دیدار دوستانه با اکوادور از ناحیه پای راست دچار شکستگی شد تا رویای حضور در جام جهانی 2014 برزیل برایش نقش برآب شود. مونتس که بلافاصله به بیمارستانی در تگزاس آمریکا منتقل شد اعلام شد که از ناحیه پای راست دچار شکستگی شدیدی شده است و قادر به همراهی تیم ملی مکزیک نیست. مونتس 28 ساله که یکی از بازیکنان کلیدی مکزیک به شمار می‌رفت تاکنون 12 بازی ملی و 3 گل‌زده در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.

ویکتور والدس (اسپانیا)

ویکتور والدس در بازی بارسلونا برابر سلتاویگو دچار مصدومیت شدید شد که باعث شد نتواند بازی‌های تیمش را در لیگا ادامه دهد و به این ترتیب خیلی زود حضور در جام‌جهانی را از دست داد.

انتهای پیام

کد N325627

وبگردی