آفتاب

دل‌بوسکه: ترسی از رویارویی با هلند نداریم

دل‌بوسکه: ترسی از رویارویی با هلند نداریم

سرمربی تیم ملی اسپانیا عنوان کرد بازیکنانش ترسی از رویارویی با هلند در جام‌جهانی ندارند اما برای این تیم احترام قائل هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسپانیا در اولین دیدار خود در جام‌جهانی 2014 برابر هلند به میدان خواهد رفت. این دیدار تکرار فینال دوره قبل جام‌جهانی 2014 محسوب می‌شود.

اعضای تیم ملی اسپانیا عصر روز گذشته (یک‌شنبه) برای حضور در بیستمین دوره جام‌جهانی وارد برزیل شدند.

ویسنته‌دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره دیدار نخست تیمش برابر هلند در جام بیستم گفت: برای هلند احترام زیادی قائل هستیم اما ترسی از این تیم نداریم. آنها در دوره قبلی در رده دوم جام‌جهانی قرار گرفتند و این نشان می‌دهد که تیم خوب و قدرتمندی هستند.

سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره ارزیابی خود از عملکرد "لاروخا" در جام‌جهانی گفت:‌ پس از چند هفته تمرین و انجام 2 دیدار دوستانه نسبت به عملکرد خوب تیمم در جام‌جهانی خوش‌بین هستم. بازیکنان در جلسات تمرینی انتظارات را برآورده کردند و با اعتماد به نفس بازی‌هایمان را در جام جهانی آغاز می‌کنیم.

دل‌بوسکه در پاسخ به این سوال که آیا حضور نیافتن ستارگانی چون فالکائو و ریبری در جام‌جهانی باعث کم شدن جذابیت این رقابت‌ها می‌شود یا خیر، گفت: یک تعداد بازیکن بزرگ در این رقابت‌ها حضور ندارد که ناراحت کننده است اما فکر نمی‌کنم حضور نداشتن این بازیکنان باعث شود تا از جذابیت جام‌جهانی کاسته شود.

سرمربی لاروخا در پایان درباره نگرانی‌اش از بازی تدافعی رقیبان در جام‌جهانی گفت: فکر نمی‌کنم تیم‌ها برابر اسپانیا تدافعی بازی کنند. اگر هم چنین شود سعی می‌کنیم فضاهای کافی در دفاع حریف ایجاد کنیم و بتوانیم به دروازه حریف نزدیک شویم.

اسپانیا، قهرمان دوره قبل جام‌جهانی باید در اولین دیدار خود در برزیل 2014 برابر هلند به میدان برود. سپس در دومین دیدار با شیلی بازی خواهد داشت و در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف استرالیا خواهد رفت.

انتهای پیام

کد N325569

وبگردی