آفتاب

بالوتلی: ذره‌ای شک ندارم ایتالیا قهرمان جهان می‌شود

بالوتلی: ذره‌ای شک ندارم ایتالیا قهرمان جهان می‌شود

مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا اطمینان دارد که این تیم جام قهرمانی را در برزیل بالای سر خواهد برد. او می‌گوید زمان آن فرا رسیده است که رسانه‌ها درباره درخشش او در مستطیل سبز بنویسند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ماریو بالوتلی امید نخست گلزنی تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام جهانی 2014 به شمار می‌آید. او می‌گوید با درخشش در برزیل همه نگاه‌ها را معطوف خود خواهد

کرد.

بالوتلی به روزنامه ساندی میل انگلیس گفت: مردم همواره درباره من سخن می گویند. رسانه ها همیشه دوست دارند درباره من بنویسند. به این موضوع دیگر عادت کرده‌ام اما باید بگویم که زمان درخشش من فرا رسیده است. زمان آن فرا رسیده است که رسانه‌ها درباره درخشش من در زمین بازی بنویسند. می‌خواهم در جام جهانی 2014 برزیل بازی های خوبی را برای تیم ملی کشورم به نمایش بگذارم تا حرف‌های خود را در زمین بازی ثابت کنم نه خارج از آن.

او ادامه داد: می‌خواهم یکی از بهترین بازیکنان جهان شوم. اسطوره‌ها معمولا در جام‌جهانی متولد می‌شوند. کاملا اطمینان دارم که ایتالیا می‌تواند جام قهرمانی را در برزیل بالای سر ببرد. آدم واقع‌گرایی هستم و در عالم خیال سیر نمی‌کنم. می‌دانم که تنها یک تیم شاید هم دو تیم قوی‌تر از ما باشند اما اطمینان دارم که توان شکست هر تیمی را داریم. در تیم ملی فوتبال ایتالیا بازیکنان توانایی توپ می‌زنند و به درخشش تیمم در برزیل ایمان دارم. امیدوارم بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم و هواداران خود را شاد کنیم.

بالوتلی در حال حاضر برای میلان توپ می‌زند. او پس از تجربه‌ای ناموفق با منچسترسیتی به فوتبال ایتالیا برگشت تا پیراهن روسونری را بر تن کند. او هر چند در میلان تا حدود زیادی خوب کار کرده است اما هنوز حاشیه‌سازی‌های او متوقف نشده و چند بار در فصل قبل با محرومیت مواجه شد. احتمال جدایی سوپرماریو از میلان بسیار زیاده است و رسانه‌های ایتالیایی و انگلیسی از پیوستن این بازیکن به آرسنال در فصل جابه‌جایی تابستانی خبر دادند.

انتهای پیام

کد N325346

وبگردی