آفتاب

عزیزی: برای کاندیداتوری در فدراسیون اسب سواری مشکلی ندارم

عزیزی: برای کاندیداتوری در فدراسیون اسب سواری مشکلی ندارم

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه از ابتدا نامزد ریاست فدراسیون اسب‌سواری بوده است،گفت: از آنجا که نمایندگی مجلس شغل دولتی محسوب نمی‌شود مشکلی برای کاندیداتوری برای ریاست فدراسیون اسب سواری ندارم.

عبدالرضا عزیزی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد اعلام نامزدی‌اش برای ریاست اسب سواری گفت:‌ من از ابتدا کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون بودم اما مشکلی در سایت و اعلام اسامی کاندیداها به وجود آمده بود که با مکاتبات بعدی برطرف شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لازم است نامه‌ای از سازمان بازرسی برای موافقت با کاندیداتوری در انتخابات فدراسیون اسب سواری به وزارت ورزش ارائه شود یا خیر؟ گفت: اصولا نیازی به ارائه نامه‌ی موافقت سازمان بازرسی با کاندیداتوری من در انتخابات فدراسیون وجود ندارد. این موضوع از اساس ربطی به سازمان بازرسی ندارد.

عزیزی در پاسخ به سوال دیگری در مورد این که اشکال به وجود آمده در ثبت نام وی چگونه برطرف شده است، گفت: من در وزارت ورزش نامه‌ای به آقای خادم نوشتم و به آنها اعتراض کردم و آقای خادم علاوه بر این که به نامه‌ی اعتراض من پاسخ دادند مشکل ثبت نام را برطرف و اسم من را به لیست نامز‌د‌ها برگرداندند.

انتهای پیام

کد N325083

وبگردی