آفتاب

مخالفت کمیسیون فرهنگی با اعزام نمایندگان مجلس به جام جهانی/ نظارت را می‌توان از طرق دیگری انجام داد

مخالفت کمیسیون فرهنگی با اعزام نمایندگان مجلس به جام جهانی/ نظارت را می‌توان از طرق دیگری انجام داد

ایرنا نوشت:

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از مخالفت قاطع این کمیسیون با اعزام نمایندگان به جام جهانی به هر دلیل و برای انجام هرگونه ماموریتی خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به صحبت‌هایی در خارج و داخل مجلس برای اعزام برخی نمایندگان به جام جهانی برزیل افزود: کمیسیون فرهنگی پیش از این در جلسه‌ای که با حضور وزیر ورزش و جوانان داشت، اعلام کرده بود به دلیل مسایل اقتصادی و فرمان رهبر انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی باید از هزینه‌های غیر ضرور اجتناب شود.

وی ادامه داد: در آن جلسه تاکید کردیم که به هیچ وجه ضرورتی ندارد، نماینده‌ای از مجلس برای سفر به برزیل و مسابقات جام جهانی فوتبال اعزام شود و وزیر ورزش و جوانان نیز به این مسئله توجه داشتند و گفتند حتی خود من هم که دعوت شده‌ام و مسوول ورزش درکشور هستم و منطقی است که به برزیل بروم اما برای صرفه جویی در هزینه‌ها به این مسابقات نخواهم رفت.

نماینده مردم گرگان در مجلس خاطرنشان کرد: تمامی نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی نظرشان این بود که سفر هیچ نماینده‌ای به برزیل ضرورت ندارد و بحث‌هایی که درباره نظارت وجود دارد، می‌توان از طرق دیگری انجام داد.

وی اظهار داشت: قرار شد این مطلب با امضای حجت‌الاسلام سالک رییس کمیسیون فرهنگی به رییس مجلس شورای اسلامی اعلام شود.

طاهری خاطر نشان کرد: در ادامه جلسه با توجه به دیداری که نمایندگان در اوایل خرداد با رهبر معظم انقلاب داشتند، امروز از نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی سازمان صدا وسیما، سازمان تبلیغات اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم دعوت کردیم که درباره مطالبات فرهنگی رهبر معظم انقلاب برنامه‌های خود را ارایه دهند.

وی با تاکید براینکه باید در مقابل هجمه دشمن خود را قوی کنیم تا سالم بمانیم، گفت: مدیریت جهادی و تبیین مدیریت جهادی برای مدیران دستگاه های مختلف از دیگر مباحث در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی بود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در جلسه امروز درباره ازدیاد جمعیت بحث و کمیسیون به این نتیجه رسید که دستگاه‌ها با هر وسیله‌ای که در اختیار دارند باید برای گسترش این فرهنگ تلاش کنند.

 

23503

کد N324937

وبگردی