آفتاب
انصاریفرد تاکید کرد:

برای عکس گرفتن با ستارگان آرژانتین به برزیل نیامده‌ایم/ وضعیت ایده‌آل تیم ملی

برای عکس گرفتن با ستارگان آرژانتین به برزیل نیامده‌ایم/ وضعیت ایده‌آل تیم ملی

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد بازیکنان تیم ملی برای عکس گرفتن با ستارگان تیم آرژانتین بازی نمی‌کنند، هدف‌شان دفاع از حیثت و فوتبال کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کریم انصاریفرد درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتبال ایران با بیان مطلب فوق اظهار کرد: خدا را شکر شرایط تیم در اینجا خوب است و کمپی که تیم ملی ایران در آن حضور دارد جزو یکی از سه کمپ برتر این کشور است. دلیل آن هم این است که کارلوس کی‌روش روش زودتر به برزیل آمده و توانسته بود این کمپ را پیش از سایر رقبا برای ما در نظر بگیرد. تمام امکانات برای تمرین تیم ملی در این کمپ مهیا است و با تمرینات خوب امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوب و قابل قبولی را در این مسابقات ارائه دهیم.



وی در خصوص اختلاف ساعت برزیل با ایران و همچنین سفر طولانی که به شهر سائوپولو از تهران صورت گرفت، گفت: فکر می‌کنم تا یکی و دو روز آینده کاملا با این شرایط هماهنگ شویم. حدود 7 تا 8 ساعت اختلاف ساعت با ایران داریم. بعد از یک پرواز طولانی یکی و دو روز اول خیلی سخت بود ولی رفته‌رفته شرایط خیلی بهتر می‌شود. ان شاءالله تا زمان باقیمانده به مسابقات هماهنگ‌تر هم خواهیم شد.



مهاجم تیم ملی در خصوص بازی امروز مقابل ترینیداد و توباگو تاکید کرد: ما تمرینات سخت و بین‌المللی را زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهیم چرا که یک مربی حرفه‌ای و با تجربه به نام کی‌روش در تیم ملی  ایران حضور دارد و از این رو صد درصد تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم و همه چیز ایده آل است.




وی تصریح کرد: بازی این تیم برابر آرژانتین را با سایر بازیکنان و کادر فنی تیم ملی دیدیم. تیم آرژانتین به سختی توانست این تیم را شکست دهد و خیلی سخت جلوی این تیم بازی کرد. طبیعتا ما هم روز سختی را در پیش رو داریم و این بازی می‌تواند کمک بسزایی در هماهنگی بیشتر تیم ملی داشته باشد. در مورد تیم نیجریه هم باید بگویم که آنها تیم قدرتمندی هستند. البته ما تیم آسان در این رقابت‌ها نداریم و امیدوارم بتوانیم جلوی نیجریه بهترین عملکرد را داشته باشیم.




به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، انصاریفرد در ادامه با حضور در سالن کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران برزیلی بود. وی درباره مشکلاتی که در سائوپائولو از جمله ترافیک سنگین و آب و هوای متغیر وجود دارد، گفت: مشکلات چندان مهم نیستند. ترافیک و بارندگی چیزهای طبیعی هستند. باید تمام تمرکزمان روی موفقیت در جام جهانی باشد. آمده‌ایم اینجا که از حیثیت کشورمان دفاع کنیم و به فکر انجام بازی‌های خوب هستیم.



وی در خصوص بستن GPS در موقع تمرینات گفت: خوشبختانه از دو اردوی آفریقای جنوبی و اتریش با GPS تمرین می‌کنیم. سرمربی و همچنین کادر فنی می‌توانند به خوبی در موقع تمرین بدن‌های ما را آنالیز و چک کنند. خدا را شکر هیچ مشکلی با این GPS ها نداریم.



مهاجم تیم ملی درباره سئوالی در خصوص تیم ملی برزیل و اینکه آیا طرفدار بازیکن خاصی در این تیم هست یا خیر، اظهار کرد: من یک بار مقابل تیم ملی برزیل در یک بازی دوستانه در دوبی حضور داشته ام.  این تیم بازیکنان بزرگی دارد و بزرگترین آنها هم به نظر من که هم پست من و در خط حمله بازی می‌کرد و من خیلی بازی وی را دوست داشتم لوئئیز لازاریا دلیما یا همان رونالدو بود.



وی با بیان اینکه تیم آرژانتین که یکی از مدعیان جام جهانی است و برابر این تیم بازی سختی خواهیم داشت، یادآور شد: امیدوارم بازی خوبی باشد. آرژانتین یکی از بهترین تیم‌های دنیا است و ستارگان بزرگی مثل لیونل مسی در این تیم هستند.



انصاریفرد در پایان گفت: ما تمام تلاشمان را در این بازی خواهیم کرد، چون ما برای عکس گرفتن با ستارگان این تیم بازی نمی‌کنیم بلکه باید از حیثت و اسم و رسم کشور و فوتبالمان دفاع کنیم و هدفمان مشخص است و مطمئنا تا آخرین دقیقه بازی مقابل این تیم تلاش خواهیم کرد تا بازی خوبی را از خود نشان دهیم.


کد N324739

وبگردی