آفتاب

درخواست دبیرکل حزب مردمی اصلاحات از همه گروه ها برای کمک به دولت

درخواست دبیرکل حزب مردمی اصلاحات از همه گروه ها برای کمک به دولت

تهران - ایرنا - دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی از همه احزاب و گروه های سیاسی خواست تا دست در دست اعتدال داده و طبق فرمایشات رهبری به دولت کمک کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام محمد زارع فومنی در جشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی و روز جوان که امروز (یکشنبه) برگزار شد گفت: از همه میانه روها، اصولگرایان و اصلاح طلبان دعوت می کنیم تا دست در دست یکدیگر ایران را بسازیم.

وی اسلام را منادی آزادی خواند و گفت: ما آزادی را در چارچوب دین می خواهیم.

فومنی با تاکید بر این که نباید جلوی آزادی افراد گرفته شود افزود: از نقد سازنده و منصفانه استقبال می کنیم و مشکلی با انتقاد نداریم هر چند برخی افراد و گروه های سیاسی به ما انگ هایی می زنند.

وی آیت الله هاشمی رفسنجانی را امیرکبیر ایران خواند و گفت: ما از کسانی که درس سیاست، اقتصاد و اخلاق و انسانیت را از آنها آموخته ایم حمایت می کنیم و اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

وی گفت: حزب مردمی اصلاح طلبان به تمامی بندهای قانون اساسی سوگند یاد کرده و این اصول است.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات افزود: اعتقاد داریم که با فساد اقتصادی در تمامی عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی باید مبارزه شود و ما نیز آماده کمک در همه عرصه های اقتصادی با فساد هستیم.

فومنی از دولت روحانی تقاضا کرد در بحث اقتصادی به قشر ضعیف بیشتر توجه کنند و اجازه ندهند مفسدان اقتصادی این قشر را زیر پا بگذارند.

فومنی در ادامه با انتقاد بر این که در جامعه به جوانان توهین می شود افزود: باید به این قشر از جامعه یعنی جوانان که آسیب پذیرتر هستند توجه بیشتری شود و از انرژی آنان در پویایی جامعه استفاده گردد.

سیام(3)**9136**1058**9132
کد N324099

وبگردی