آفتاب

انصاریان:تواضع و خودمانی بودن یکی از ویژگی‌های شاخص آیت‌الله مهدوی کنی است

انصاریان:تواضع و خودمانی بودن یکی از ویژگی‌های شاخص آیت‌الله مهدوی کنی است

حجت‌الاسلام حسین انصاریان بعد از عیادت از آیت الله مهدوی کنی با اشاره به سابقه آشنایی خود با دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، گفت: تواضع و خودمانی بودن یکی از ویژگی‌های شاخص آیت‌الله مهدوی کنی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این واعظ معروف تهران با بیان این‌که آیت الله مهدوی کنی در مبارزه با حکومت پهلوی فردی شجاع بودند و چندین بار به زندان رفتند، گفت: ایشان در سال 48 به همراه تعداد دیگری از روحانیون تهران هسته اولیه روحانیت مبارز تهران را ایجاد کردند. در ابتدا این افراد 15 نفر بودند که هر پنجشنبه صبح در خانه یکی از اعضا دور هم جمع می‌شدند.

وی با بیان این‌که تا الان به مناسبت‌های مختلف در خدمت ایشان بودم، گفت: زمانی که پدر و مادرم به خواستگاری دختر ایشان برای برادرم رفتند، آیت الله مهدوی کنی به آسان‌ترین صورت زمینه را برای این ازدواج تسهیل کردند و بنا بر اعتمادی که به برادرمان داشتند دخترشان را به ازدواج برادرمان در آوردند.

انصاریان با بیان این‌که اگر بخواهم خاطراتم از ایشان (آیت الله مهدوی کنی) بازگو کنم شاید جزوه‌ای 200 صفحه‌ای شود، گفت:‌ آیت‌الله مهدوی کنی یک نعمت ویژه برای مملکت و روحانیت است وان شالله خداوند به ایشان شفای عاجل عطا کند.

به گزارش ایسنا، همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری رییس دیوان عدالت اداری نیز پس از عیادت آیت الله مهدوی کنی گفت: آیت الله مهدوی کنی نعمتی بزرگ برای کشور و مملکت هستند و ارکان مهم انقلاب و نظام هستند و سالهای متمادی در بخش‌های اجرا مدیریت کشور تاثیرگذار بودند.

وی گفت: امیدوارم خداوند به این شخصیت ارزشمند ومفید برای کشور و نظام هر چه زودتر شفا عطا عنایت فرماید.

انتهای پیام

کد N324042

وبگردی