آفتاب

جشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی برگزار شد

جشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی برگزار شد

جشنواره مردمی اقتصادی مقاومتی صبح امروز از سوی حزب مردمی اصلاحات ایران زمین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صبح امروز یکشنبه جشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی از سوی حزب مردمی اصلاحات ایران زمین و با حضور شخصیت‌هایی از جمله حجت‌الاسلام و المسلمین تیمورعلی عسگری معاون امور پارلمان دانشگاه آزاد و مشاور آیت‌آلله هاشمی رفسنجانی، محمدرضا راه چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری، قدرتعلی حشتمیان عضو هیات امنای دانشگاه آزاد و دبیرکل جمعیت مستقل ایران اسلامی و دلخوش مشاور سخنگوی دولت برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ایران زمین با اشاره به امضای پروانه فعالیت سیاسی حزب مردمی اصلاحات ایران زمین در فروردین ماه سال جاری از سوی وزیر کشور خاطر نشان کرد: حزب مردمی اصلاحات توانسته است فعالیت های خود در سطح کشور را گسترش دهد در همین راستا جمعه هفته جاری نخستین دفتر این حزب در استان مازندران افتتاح می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر این‌که به امام،‌ انقلاب،‌ شهدا و شخصیت‌های همچون مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی مدیون هستیم، اظهار کرد:ما به هیچ عنوان برای خود این حق را قائل نمی شویم که به بزرگان و کسانی که به ما الفبای سیاست،‌ اقتصاد و انسانیت و اخلاق را آموختند بی‌ادبانه صحبت کنیم، بلکه ما خود را موظف می‌دانیم که با نهایت ادب و احترام با این افراد برخورد کنیم.

وی همچنین اظهار کرد: ما معتقدیم که باید به بزرگان خود حتی اگر آنها ما را دوست نداشته باشند، احترام بگذاریم.

وی با تاکید بر این‌که ما اصلاح طلبان میانه‌رو و معتدلی هستیم و به بند بند قانون اساسی پایبندیم گفت: ما اصلاح‌طلبانی هستیم که در دفاع از رهبری و‌ آرمان‌های امام خمینی راست قامت ایستاده‌ایم.

وی با بیان این‌که حزب مردمی اصلاحات در انتخابات‌های متعدد حضور فعال خواهد داشت، تصریح کرد: ما از همه اصلاح‌طلبان‌،‌اصول‌گرایان و میانه‌رو‌ها دعوت می‌کنیم که بیایند با یکدیگر دست در دست اعتدال دهیم تا بتوانیم کشور را بار دیگر بسازیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به دولت اصلاحات با تاکید بر این‌که اصلاحات بزرگانی از جمله سیدمحمدخاتمی دارد، خاطر نشان کرد: آقای خاتمی در دوران ریاست جمهوری خود خدمات بسیار فراوانی انجام دادند که اکنون نیز ما طعم شیرین دولت ایشان را در ذائقه خود احساس می‌کنیم.

وی با اشاره به دوران دولت سازندگی یادآورشد: در این دوران آقای هاشمی زحمات بسیار زیادی کشیدند تا ایران را بسازند ایشان توانستند به مانند امیرکبیر کشور را در این دوران بسازند.

وی با اشاره به حمایت های حزب مردمی اصلاحات ایران زمین از حسن روحانی در جریان انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما امروز از دولت روحانی تقاضا داریم که در بحث اقتصاد به اقشار ضعیف جامعه توجه بیشتری داشته باشند و نگذارند مفسدین اقتصادی بتوانند به راحتی زندگی کنند، دولت باید با فساد در همه عرصه به ویژه در عرصه اقتصادی مبارزه کند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم ایجاد تحول در اقتصاد کشور گفت: امروز برای تحول در اقتصاد کشور همگان باید همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند به دولت کمک کنند و از تخریب دولت بپرهیزند.

انتهای پیام

کد N323798

وبگردی