آفتاب

نونو گومژ: پرتغال به رونالدو وابسته نیست

نونو گومژ: پرتغال به رونالدو وابسته نیست

مهاجم سابق تیم ملی پرتغال معتقد است این تیم بدون کریستیانو رونالدو نیز می‌تواند به مراحل پایانی جام جهانی صعود کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرتغال در گروه G جام جهانی با تیم‌های آلمان، غنا و آمریکا همگروه است و در اولین دیدار خود در این رقابت ها باید با آلمان دیدار کند.

نونو گومژ مهاجم سابق تیم ملی پرتغال به قهرمانی تیمش در جام جهانی اعتقاد دارد. او می گوید این تیم حتی بدون کریستیانو رونالدو هم توانایی حضور در جمع برترین‌های جام را دارد و به این بازیکن وابسته نیست. رونالدو در بازی‌های دوستانه تیمش به دلیل مصدومیت حضور نداشته است تا باعث نگرانی هواداران پرتغال شود.

گومژ درباره احتمال غیبت رونالدو در جام جهانی گفت: البته ما با رونالدو بسیار قوی‌تر می شویم و شکی در آن نیست،‌ امیدوارم که او برای بازی اول آماده باشد و بتواند عملکرد خوب خود را نشان دهد، ما تیم خوبی داریم که با وجود نانی و برخی از مهاجمین دیگر خطرناک تر هم می شود.

نونو گومژ، برزیل و اسپانیا را مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی 2014 می‌داند. او که با پرتغال تحت هدایت اسکولاری مربی فعلی تیم ملی برزیل به دیدار پایانی یورو 2004 رسیده بود، در خصوص اسکولاری می گوید: اسکولاری بهترین سرمربی است که می تواند در مقابل تماشاگران خودی بهترین نتیجه را کسب نماید.

مهاجم سابق تیم ملی پرتغال در ادامه گفت: برای موفقیت در فوتبال شانس نیاز است و فکر می کنم که اگر ما هم شانس داشته باشیم می‌توانیم قهرمان جام جهانی باشیم و اگر از مرحله گروهی صعود کنیم، می توانیم باز هم به مراحل بالاتر برویم. مهم این است که فقط در هر بازی تمرکز خود را از دست ندهیم و به مسائل حاشیه‌ای توجه نکنیم.

انتهای پیام

کد N323625

وبگردی