آفتاب

اظهارات احمدی‌نژاد درباره آیت الله مهدوی کنی

اظهارات احمدی‌نژاد درباره آیت الله مهدوی کنی

رئیس جمهور سابق گفت: آیت الله مهدوی کنی شخصیتی است که در مواقع و مقاطع حساس لنگرگاه و آرامش بخش هستند.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهور سابق گفت: آیت الله مهدوی کنی شخصیتی است که در مواقع و مقاطع حساس لنگرگاه و آرامش بخش هستند.

محمود احمدی نژاد پس از عیادت از آیت الله مهدوی کنی با حضور در جمع خبرنگاران ایشان را از یاران مخلص امام خواند و گفت: آیت الله مهدوی کنی در طول انقلاب، پس از انقلاب و تا امروز ویژگی های مد نظر امام را در خود به طور کامل حفظ کردند.

رئیس جمهور سابق اظهار داشت: آیت الله مهدوی در طلبگی، انقلابی بودن، پشتیبان مردم بودن، پافشاری بر ارزشهای الهی و انقلابی، صیانت از دستاوردهای و حقوق ملت ایران و ارزشهای الهی یک فرد مخلص ، پاک و مومن هستند.

احمدی نژاد افزود: آیت الله مهدوی به معنای واقعی کلمه مجاهد هستند و عمر خود را صرف خدمت به ملت ایران کرده و به همین دلیل ملت ایران یکپارچه به ایشان علاقه مند هستند و از صمیم دل برای سلامتی ایشان دعا می کنند.

وی تاکید کرد: آیت الله مهدوی کنی شخصیتی است که در مواقع و مقاطع حساس لنگرگاه و آرامش بخش هستند و با طمانینه، عمق دید، دلسوزی و فداکاری واقعی به کشور، انقلاب و آرمانهای بلند الهی خدمت می کنند.

رئیس جمهور سابق ادامه داد: همه ما دعا می کنیم که خداوند ایشان را با شفای عاجل و کامل یک بار دیگر به ملت ایران هدیه کند که سالهای طولانی در خدمت ملت و انقلاب اسلامی باشند.

احمدی نژاد افزود: جا دارد از کادر پزشکی ایشان به سهم خودم به عنوان یک ایرانی تشکر کنم که از جان و دل مایه می گذارند.

وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه دلیل مخالفت آیت الله مهدوی کنی در خصوص ملاقات با شما چه بود، گفت: این خبرها را از کجا می سازید.
کد N323152

وبگردی