آفتاب

تمجید مهرداد بیت آشور از دروازه‌بان تیم ملی برزیل

تمجید مهرداد بیت آشور از دروازه‌بان تیم ملی برزیل

مدافع تیم ملی فوتبال ایران به تمجید از ژولیو سزار پرداخت و او را یک دروازه‌بان حرفه‌ای و یک انسان فوق‌العاده‌ توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهرداد بیت آشور، یکی از لژیونرهای فوتبال ایران است که در تیم وایت کپس ونکوور کانادا بازی می‌کند؛ تیمی که رقیب تورنتو است و ژولیو سزار، دروازه‌بان تیم ملی برزیل در آن بازی می‌کند.

این دروازه‌بان برزیلی روز گذشته (شنبه) از باشگاهش تورنتو کانادا خداحافظی کرد و همین باعث شد تا خبرنگاران برزیلی حاضر در کمپ تیم ملی فوتبال ایران به سراغ مهرداد بیت آشور بروند و با او درباره این دروازه‌بان به صحبت بنشینند.

مهرداد بیت آشور، مدافع تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگاران برزیلی با تمجید از دروازه‌بان برزیلی تورنتو، گفت: به نظر من سزار یکی از بهترین دروازه‌بان‌های فوتبال جهان است. او یکی از دوستان خوب من است که در تیم تورنتو بازی می‌کند. من او را به خوبی می‌شناسم. سزار انسان بسیار خوب و با شخصیتی است و با همه رفتار خوبی دارد. علاوه بر این که سزار یک بازیکن کاملا حرفه‌ای محسوب می‌شود، در رفتار نیز همیشه برای سایر بازیکنان دیگر الگو است.

مهرداد بیت آشور متولد سن خوزه آمریکاست، اما پدر و مادری ایرانی دارد. او یک بار از طرف یورگن کلینزمن به تیم ملی آمریکا دعوت شد، اما به میدان نرفت. هر چند مهرداد بیت آشور و ژولیو سزار در لیگ MLS هستند، اما تاکنون تیم‌های‌شان با هم هیچ دیداری برگزار نکرده‌اند.

دو تیم تورنتو و ونکوور قرار است شانزدهم جولای دقیقا سه روز پس از فینال جام جهانی برابر هم به میدان بروند. دیداری که دروازه‌بان برزیلی در تیم تورنتو حضور نخواهد داشت، چرا که او از این تیم خداحافظی کرده است.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N322742

وبگردی