آفتاب

سانچس در آستانه جام‌جهانی آسیب دید

سانچس در آستانه جام‌جهانی آسیب دید

مهاجم تیم ملی فوتبال شیلی در تمرین این تیم آسیب دید و بازی نخست برابر استرالیا در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آلکسیس سانچس، مهاجم تیم ملی فوتبال شیلی که خود را آماده حضور در جام‌جهانی می‌کند در اردوی تیم ملی کشورش از ناحیه کتف آسیب دید.

روزنامه اسپورت ایالت کاتالونیا آسیب دیدگی سانچس را جدی دانست و اعلام کرد این بازیکن شیلیایی بازی نخست تیمش در جام جهانی را از دست داد. کادر پزشکی تیم ملی فوتبال شیلی هم اعلام کرد که سانچس به بازی نخست این تیم برابر استرالیا نخواهد رسید. این برای نخستین بار نیست که سانچس از ناحیه کتف آسیب می بیند. او پیش از این هم در سال 2007 از ناحیه کتف راست آسیب دید و مدتی خانه نشین شد.

سانچس فصل خوبی را با بارسلونا پشت سر گذاشت و از معدود بازیکنان موفق در این تیم بود. با این حال شایعه‌هایی درباره جدایی او از آبی - اناری‌ها به گوش می‌رسد. چند تیم انگلیسی از جمله آرسنال و منچسترسیتی به دنبال جذب این مهاجم شیلیایی هستند. یوونتوس هم برای جذب سانچس 18میلیون یورو پیشنهاد داده است اما باشگاه بارسلونا رقم فروش سانچس را 25 میلیون یورو اعلام کرد.

شیلی در جام جهانی 2014 برزیل با تیم‌های اسپانیا، هلند و استرالیا همگروه است و کار بسیار سختی برای صعود به دور بعد دارد. سانچس تنها بازیکن آسیب دیده شیلی نیست. آرتورو ویدال دیگر ستاره سرشناس شیلی هم چند هفته‌ای است آسیب دیده و هنوز به شرایط بازی نرسیده است.

انتهای پیام

کد N322330

وبگردی