آفتاب

کاستا: برای همیشه برزیلی باقی خواهم ماند/ اسکولاری با من صحبت نکرد

کاستا: برای همیشه برزیلی باقی خواهم ماند/ اسکولاری با من صحبت نکرد

مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا از علاقه خود به برزیل سخن گفت و اعلام کرد که برای همیشه برزیلی باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یکی از سخت‌ترین تصمیم‌های فوتبالی را دیگو کاستا، مهاجم آتلتیکو مادرید گرفت. او با آن که یک برزیلی است، تصمیم گرفت که اسپانیا را به عنوان تیم ملی خود انتخاب کند. این در حالی است که جام‌جهانی 2014 در برزیل برگزار می‌شود و این مهاجم گلزن باید در کشور خود با پیراهن تیم دیگری به میدان برود و بدون شک این باعث خشم هموطنانش خواهد شد و روزهای سختی در انتظار مرد محبوب ویسنته کالدرون خواهد بود.

کاستا از این که تیم ملی فوتبال اسپانیا را برگزیده است، پشیمان نیست اما تاکید کرد که تا ابد برزیلی باقی خواهد ماند. او گفت: من برزیلی هستم و برای همیشه برزیلی باقی خواهم ماند. برزیل در قلب من وجود دارد و عادات و رفتارهایم برزیلی است اما می‌خواهم با تیم ملی فوتبال اسپانیا قهرمان جام‌جهانی شوم. اگر اسپانیا قهرمان جام‌جهانی نشود از ته دل امیدوارم که جام قهرمانی به برزیل برسد.

مهاجم آتلتیکو مادرید دلیل انتخاب اسپانیا به عنوان تیم ملی خود را هم گفت: "اسکولاری با من تماس نگرفت و درباره دعوتم حرفی با من نزد. تنها مربی‌ای که با من حرف زد دل‌بوسکه بود. او رفتار بسیار خوبی با من داشت و گفت بسیار خوشحال خواهد شد برای اسپانیا به میدان بروم."

کاستا در پایان سخنان خود از رابطه خوبش با سرخیو راموس سخن گفت: "چه بسا در داخل زمین اختلافاتی با هم داشته باشیم اما در بیرون زمین دوستان خوبی برای هم هستیم و الان هر دوی ما برای یک تیم بازی می‌کنیم."

تیم ملی فوتبال اسپانیا در جام‌جهانی با تیم‌های هلند، شیلی و استرالیا همگروه است.

انتهای پیام

کد N322329

وبگردی