آفتاب
عضو هیات نظارت بر نمایندگان در گفت‌وگو با ایلنا:

هنوز اسامی نمایندگانی كه از مرتضوی پول گرفته‌اند را تحویل نگرفته‌ایم

هنوز اسامی نمایندگانی كه از مرتضوی پول گرفته‌اند را تحویل نگرفته‌ایم

کمیسیون اصل 90 یکی دیگر از مراکزی در مجلس است که به شکل جدی پیگیر مبارزه با مفاسد و تخلفات اقتصادی است و دیوان محاسبات هم در این راستا فعالیت زیادی دارد.


                           

عضو هیات نظارت بر نمایندگان از عدم دریافت لیست اسامی نمایندگانی که از سعید مرتضوی کارت هدیه دریافت کرده‌اند، خبر داد.





عوض حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا هیات نظارت بر نمایندگان، لیست اسامی نمایندگانی که از سعید مرتضوی کارت هدیه گرفته‌اند دریافت کرده است؟، گفت: هنوز این لیست به ما داده نشده است.





وی در پاسخ به این سوال که آیا عدم برخورد با این تخلف، برخلاف خواست مقام معظم رهبری از نمایندگان برای برخورد با مفاسد اقتصادی نیست؟، اظهار كرد: مکانیزمی که مجلس برای برخورد با مفاسد دارد، همراهی با قوای دیگر است.





نماینده مردم شهرضا با اشاره به فعالیت هیات نظارت بر نمایندگان تصریح کرد: هیات نظارت بر نمایندگان یکی از مراکزی است که به شکل جدی پیگیر این مسئله در میان نمایندگان است و مواردی که نشان از تخلفات این‌چنینی باشد، نداریم.





عضو فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: کمیسیون اصل 90 یکی دیگر از مراکزی در مجلس است که به شکل جدی پیگیر مبارزه با مفاسد و تخلفات اقتصادی است و دیوان محاسبات هم در این راستا فعالیت زیادی دارد.





حیدرپور با اعلام آمادگی مجلس برای تصویب قوانین لازم برای مبارزه مفاسد یادآور شد: مجلس در این راه، هیچ کوتاهی‌ای نخواهد کرد.




                       
کد N321424

وبگردی