آفتاب

سید حسن نصرالله: نمی‌توان مشارکت میلیون‌ها سوری را در انتخابات انکار کرد

سید حسن نصرالله: نمی‌توان مشارکت میلیون‌ها سوری را در انتخابات انکار کرد

سید حسن نصر الله با بیان اینکه میلیون‌ها تن در انتخابات ریاست جمهوری سوریه مشارکت کردند و کسی نمی‌تواند این امر را منکر شود، اظهار کرد که مردم سوریه در این انتخابات وحدت سوریه را ثابت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از سایت اینترنتی النشره، سید حسن نصر الله، دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت مصطفی قصیر اظهار کرد: غرب تهدید می‌کرد که اگر انتخابات در سوریه برگزار شود، اینچنین و آنچنین می‌کند و ما می‌دانیم که اعمال فشارهایی بر مسئولان سوری صورت گرفت تا این انتخابات را برگزار نکنند اما این سوری‌ها بودند که تصمیم نهایی را در مورد برگزاری این انتخابات گرفتند.

وی عنوان داشت: اعمال فشارهایی بر مردم سوریه از قبل صورت گرفت و برخی گفتند که این انتخابات مضحک بوده و ما آن را به رسمیت نخواهیم شناخت. این‌ها اعمال فشار است و تمام کسانی که با برگزاری انتخابات در سوریه مخالف بوده و پیش از برگزاری این انتخابات اعلام می‌کردند که این انتخابات مضحک و غیرقانونی است و بیانگر اراده مردمی در سوریه نیست، آنها اراده مردمی سوریه را مصادره کردند.

وی عنوان داشت: منفعت نظام سوریه این بود که انتخابات مردمی برگزار شود پس چگونه این نظام را به این امر متهم می‌کنند که خودروهای بمب گذاری شده می‌فرستد. انتخابات علیرغم تمام موانع و اعمال فشارها و فتواهای تکفیری برگزار شد و ما آنچه که در انتخابات رخ داد، دیدیم.

سید حسن نصرالله خاطر نشان کرد: میلیون‌ها تن در انتخابات سوریه شرکت کردند و هیچ کس نمی‌تواند این امر را منکر شود. مردم سوریه در این انتخابات وحدت سوریه را ثابت کردند.

ادامه دارد....

کد N320972

وبگردی