آفتاب
پیام تبریک ماهر حجار به اسد:

رای اعتماد ملت سوریه بیانگر اصرار آنها برنابودی تروریسم به رهبری شماست

رای اعتماد ملت سوریه بیانگر اصرار آنها برنابودی تروریسم به رهبری شماست

ماهر حجار یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اخیر سوریه، پیروزی قاطع بشار اسد در انتخابات و کسب رای اعتماد اکثریت قاطع مردم این کشور را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  سانا، ماهر حجار در پیام تبریک خود گفته است مشارکت بی سابقه مردم در این شرایط فوق العاده در انتخابات و اعتماد آنها به جنابعالی یکی از مهمترین عناصر قدرت است که اجازه تحقق گفتگوی ملی فراگیر میان تمام قشرهای مردم را می دهد که به وحدت و همبستگی آنها و قرار گرفتن آنها در یک صف در نبرد برای ریشه کنی تروریسم و بازسازی و آزادی اراضی اشغالی عربی منجر می شود.

حجار افزود حاکمیت از آن ملت است و آن را به هر کس بخواهد، با اراده آزاد خود تفویض می کند و ملت سوریه بر اساس مفاد قانون اساسی، شما را برای بقای کشور و سلامت و ثبات و امنیت مردم و کرامت آن برگزید و اختیارات خود را به شما تفویض کرد.

وی خاطر نشان کرد رای ملت سوریه به جنابعالی بیانگر اصرار آنها بر ریشه کنی تروریسم به رهبری شما و حفظ امنیت میهن و مردم و تضمین آزادی و ایجاد دولت قدرتمند و دموکراتیک و مقاوم است که رهبری جنبش آزادیبخشی ملی و اجتماعی عربی را برعهده بگیرد.

خاطر نشان می شود در انتخابات ریاست جمهوری اخیر سوریه که انتخاباتی چند حزبی و با حضور چند نامزد بود، بشار اسد با به دست آوردن 10 میلیون و 319 هزار و 723رای از کل 15 میلیون و 840 هزار و 575 آرای شمارش شده( 88.7 درصد) به عنوان رئیس جمهور سوریه برای هفت سال دیگر انتخاب شد.

کد N320809

وبگردی