آفتاب
آخرین اخبار اردوی تیم ملی در برزیل؛

ادامه تمرینات قدرتی کی روش برای ملی پوشان/استفاده ازفیزیوتراپ تمام وقت برای بازیکنان

ادامه تمرینات قدرتی کی روش برای ملی پوشان/استفاده ازفیزیوتراپ تمام وقت برای بازیکنان

تیم ملی فوتبال ایران تمرین‌های خودش را برای حضور در جام جهانی در اولین ساعات بعدازظهر آغاز می‌کند تا تقریبا با بازی‌های این تیم در جام جهانی همزمان باشد.

تیم ملی فوتبال ایران هر روز در دو نوبت قبل از جام جهانی تمرین خواهد کرد. همچنین کی‌روش از فیزیوتراپ باشگاه کورینتیانس نیز به صورت تمام وقت استفاده می‌کند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران برای چهارمین دوره حضورش در جام جهانی در کمپ کورینتیانس اردو زده است.

تیم ملی فوتبال ایران تمرین‌های خودش را برای حضور در جام جهانی در اولین ساعات بعدازظهر آغاز می‌کند تا تقریبا با بازی‌های این تیم در جام جهانی همزمان باشد. علاوه بر آن کارلوس کی‌روش سرمربی تیم فوتبال ایران در تمرین‌های روز گذشته بیشتر بر روی کارهای فیزیکی بازیکنان کار کرد.

تیم ملی فوتبال ایران قرار است تا آغاز جام جهانی تمرین‌هایش را ساعت 20:30 به وقت ایران آغاز کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کمپ تمرینی کورینتیانس از برونو مازیوتی، فیزیوتراپیست باشگاه کورینتیانس نیز به صورت کامل و تمام وقت استفاده می‌کند تا بازیکنان ایران مشکلی از لحاظ بدنی برای جام جهانی نداشته باشند.

کارلوس کی‌روش هدفش از استفاده از فیزیوتراپیست باشگاه کورینتیانس را افزایش قدرت بدنی بازیکنان حاضر در لیگ ایران و کشورهای عربی توصیف کرد.

تیم ملی فوتبال ایران قرار است هر روز تا جام جهانی در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین کند. بازیکنان ایران صبح‌ها در سالن تمرین خواهند کرد و در بعدازظهر نیز به زمین چمن خواهند رفت.

تیم ملی فوتبال ایران یکشنبه در دیداری دوستانه باید با ترینیداد و توباگو بازی کند. در روزهای گذشته خبرنگاران برزیلی زیادی قصد مصاحبه با بازیکنان ایرانی را داشتند اما کی‌روش مانع حضور خبرنگاران در کمپ تمرینی ایران شد.

کد N320339

وبگردی