آفتاب
نباید توقع از تیم ملی را بالا ببریم؛

منصوریان: نتیجه دیدار با نیجریه اهمیت زیادی دارد/کی روش تاکتیک ایران را رو نکرده است

منصوریان: نتیجه دیدار با نیجریه اهمیت زیادی دارد/کی روش تاکتیک ایران را رو نکرده است

با توجه به شناختی که از کی روش دارم او نمی خواهد دستش را رو کند و در جام جهانی با همان سیستمی بازی می کنیم که مقابل کره جنوبی بازی کردیم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که هر سه حریف ایران در جام جهانی قوی هستند،گفت: برای ما دیدار اول مقابل نیجریه بسیار اهمیت دارد و در صورتی که بتوانیم از این تیم امتیاز بگیریم، شرایط برای سایر تیم ها از جمله آرژانتین هم سخت می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا منصوریان ضمن بیان این مطلب افزود: سطح توقع از تیم ملی را نباید بالا ببریم، اما در هر صورت مردم از تیم ملی بازی زیبا و منطقی می خواهند.

وی اظهار کرد: کارلوس کی روش مربی باهوشی است و تاکنون تاکتیک تیم ایران را رو نکرده است.

سرمربی جدید نفت تهران در مورد مقایسه تیم جام جهانی 1998 فرانسه با 2014 برزیل گفت: تیم جام جهانی فرانسه از بهترین های ایران بودند که محمد مایلی کهن نقش مهمی در تعیین ترکیب آن تیم داشت و با حضور تومیسلاو ایوویچ تیم ایران به اوج قدرت بدنی رسید.

منصوریان افزود: اکنون شرایط متفاوت است و به دلیل فشردگی لیگ دوره آماده سازی تیم ملی کمتر شده و با توجه به شناختی که از کی روش دارم او نمی خواهد دستش را رو کند و در جام جهانی با همان سیستمی بازی می کنیم که مقابل کره جنوبی بازی کردیم.

سرمربی سابق تیم فوتبال امید ایران در مورد سابقه سه ساله همکاری اش با کی روش هم گفت: بعد از دیدار دوستانه ایران و روسیه او به من پیشنهاد دستیاری داد که من سرمربی تیم امید شدم ولی او از من خواست به تیم ملی کمک کنم.

دیدار تیم های ملی ایران و نیجریه در جام جهانی برزیل 26 خردادماه برگزار می شود. همچنین تیم ملی فوتبال ایران 31 خردادماه با تیم آرژانتین و چهارم تیرماه با تیم بوسنی و هرزگوین دیدار می کند.

کد N320333

وبگردی