آفتاب

جهانبخش: همه به سربلندی ایران فکر می‌کنیم

جهانبخش: همه به سربلندی ایران فکر می‌کنیم

علیرضا جهانبخش می‌گوید در اردوی کورینتیانس همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و می‌خواهیم در جام جهانی بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل در کمپ خواکین گراوا کورینتیانس در شهر سائوپائولو اردو زده است.

علیرضا جهانبخش مهاجم جوان ایرانی که با عملکرد خوبش در تیم نایمخن توانست نظر کی‌روش را برای حضور در جام جهانی جلب کند، درباره حضور در کمپ کورینتیانس گفت: خیلی خوب داریم برای جام جهانی آماده می‌شویم. اینجا تمرین‌های منظمی را انجام دادیم و می‌خواهیم که در جام جهانی بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

جهانبخش درباره امکانات کم خواکین گراوا نیز گفت: اینجا همه چیز خوب و برنامه‌ریزی شده است و بازیکنان از اینکه در چنین کمپی قرار دارند خوشحال هستند.

مهاجم جوان ایرانی گفت: جام جهانی تقابل با بهترین‌های دنیا است . نه تنها مسی بلکه تمام تیم آرژانتین بازیکنان بزرگ خوبی دارند. باید به موقعیت تیم ملی ایران فکر کنیم تا بتوانیم ایران را سربلند کنیم. تمام تیم به سربلندی و موفقیت ایران فکر می کنند.

تیم ملی فوتبال ایران قرار است در کمپ تمرینی خواکین گراوا به دیدار ترینیداد و توباگو برود که آخرین دیدار دوستانه ایران پیش از آغاز جام جهانی است. ایران در سه دیدار قبلی خود در بازی‌های دوستانه به تساوی رسیده است.

انتهای پیام

کد N320308

وبگردی