آفتاب

مسعود شجاعی: بی‌صبرانه منتظر تقابل با مسی هستم

مسعود شجاعی: بی‌صبرانه منتظر تقابل با مسی هستم

مسعود شجاعی از امکانات کمپ تمرینی خواکین گراوا تمجید کرد و گفت بی‌صبرانه منتظر تقابل با مسی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2014 در کمپ کورینتیانس شهر سائوپائولوی برزیل اردو زده است.

مسعود شجاعی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پس از دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما کاملا برای جام جهانی آماده هستیم. امیدواریم بتوانیم در بازی برابر ترینیداد و توباگو به شرایط مسابقه برسیم.

شجاعی درباره تقابل با لیونل مسی در جام جهانی گفت: تقابل با لیونل مسی فرصت منحصر به فردی است تا بتوانیم خودمان را نشان دهیم. من زمانی که در اوساسونا بودم با مسی رقابت داشتم و اکنون نیز منتظر این تقابل هستم.

تیم ملی فوتبال ایران امروز دومین جلسه تمرینی خود را در کمپ خواکین گراوا انجام داد و مربیان ایرانی پس از این جلسه تمرین از شرایط بازیکنان تیم اظهار رضایت کردند.

تیم ملی ایران باید 26 خرداد در اولین دیدار خود در جام جهانی برابر نیجریه قرار بگیرد.

مسعود شجاعی هافبک 29 ساله لاسپالماس در ادامه گفت: از امکانات کمپ خواکین گراوا شگفت‌زده شدم. تمام امکانات اینجا خوب و عالی است. رختکن بزرگ و باشگاه بدنسازی خیلی کاملی در کمپ کورینتیانس قرار دارد. در تمام عمر دوران ورزشی‌ام چنین کمپ خوبی را ندیده‌ام. از اینکه در این کمپ هستم خیلی خوشحالم.

ادو گاسپار، مدیر باشگاه کورینتیانس که در تمرین تیم ملی ایران حضور داشت، پس از خوش و بش با کارلوس کی‌روش بخش‌های مختلف این کمپ را به مربی پرتغالی معرفی کرد. البته کی‌روش سال گذشته نیز از این کمپ بازدید کرده بود و از شرایط تیم هم اظهار رضایت کرده بود.

انتهای پیام

کد N320296

وبگردی