آفتاب

مراسمی به مناسبت اعیاد شعبانیه در آتن برگزار شد

مراسمی به مناسبت اعیاد شعبانیه در آتن برگزار شد

آتن- ایرنا-مراسمی به مناسبت اعیاد شعبانیه در محل رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آتن برگزار شد.

به گزارش ایرنا ازآتن ، مراسمی به مناسبت اعیاد شعبانیه پنجشنبه شب در محل رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران با حضور کارکنان سفارت و دیگر ارگان های جمهوری اسلامی ایران به همراه خانواده هایشان و تعدادی از دانشجویان مقیم شهرآتن برگزار شد.

دراین مراسم که بعد از قرائت دعای پر فیض کمیل برگزارشد،ˈ بهنام بهروز ˈ سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت ماه شعبان گفت: ماه شعبان پر از وقایع مهم تاریخ اسلام و منجمله میلاد با سعادت امام حسین(ع) و نیمه شعبان میلاد قائم آل محمد می باشد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی( ره) براساس آموزه های اسلام و تعلیمات امام حسین(ع) پایه گذاری شده است و به همین دلیل انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش هاست.

بهروز افزود: ادامه خط انقلاب حسینی توسط امام خمینی( ره) ادامه یافت و به انقلاب اسلامی منجر شد و این خط مشی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه راه داده و به همین دلیل پویا و زنده و انشاء الله به قیام حضرت مهدی(عج) خواهد پیوست و جاودانه خواهد ماند.

سفیر کشورمان مخالفت غرب به سرکردگی آمریکا علیه ایران را ، مخالفت آنان با اسلام و ارزش های اسلامی قلمداد کرد و گفت: غرب و نظام سلطه بر علیه ارزش های اسلامی کینه توزی می کنند ولی با درایت و هدایت و رهبریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، این انقلاب به راه خود ادامه خواهد داد.

وی عملکرد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای را صادقانه و هوشمندانه قلمداد کرد و گفت: مسئولان و مذاکره کنندگان با گروه 5+1 با هوشیاری تمام و براساس همین ارزش ها، صادقانه وارد مذاکرات شده اند و ذره ای از حق مسلم ملت ایران دراین مذاکرات کوتاه نخواهند آمد.

این مراسم ملکوتی با دعا و نیایش تا اولین ساعات بامداد روز جمعه ادامه داشت.

اروپام**2170**1547
کد N320212

وبگردی