آفتاب
سرلشکر فیروزآبادی:

انتخابات سوریه مایه شرمساری آمریکا شد

انتخابات سوریه مایه شرمساری آمریکا شد

امروز نهضت بیداری اسلامی در سرتاسر منطقه الگوی موفق مقاومت در ایران، لبنان، غزه و سوریه را جلوی چشم خود دارد و استکبار جهانی و عوامل آن جز بدنامی و نفرت دستاوردی نخواهند داشت و وعده الهی نیز بر پیروزی نهضت بیداری اسلامی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست ‌جمهوری سوریه با ۸۸ درصد آرا و بیش از ۱۰ میلیون رأی، مایه شرمساری آمریکا و مخالفان مردم سوریه شد.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتخابات اخیر سوریه و پیروزی مجدد بشار اسد در این انتخابات، گفت: پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه با 88 درصد آرا و بیش از 10 میلیون رای مایه شرم‌ساری آمریکا و مخالفین مردم سوریه شد. ما این افتخار و پیروزی را به جناب بشار اسد و ملت صبور و مقاوم سوریه تبریک می‌گوییم.

فیروزآبادی با بیان اینکه این معجزه مردم در سوریه بایستی درس مهمی به آمریکا و حامیان تروریست‌ها در این کشور داده باشد تا از هزینه بیشتر برای بی‌آبرویی و شرم‌ساری خود دست بردارند، افزود: امروز در حقیقت بشار اسد با رای اکثریت مردم دوباره تایید شد.

وی ادامه داد: جعل واژه دوستان سوریه و جمع کردن دشمنان سوریه زیر آن عنوان جعلی است و دیگر خریداری ندارد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با بیان اینکه امیدواریم دشمنان ملت‌ها، ملت‌ها را به حال خود واگذارند، تصریح کرد: امروز نهضت بیداری اسلامی در سرتاسر منطقه الگوی موفق مقاومت در ایران، لبنان، غزه و سوریه را جلوی چشم خود دارد و استکبار جهانی و عوامل آن جز بدنامی و نفرت دستاوردی نخواهند داشت و وعده الهی نیز بر پیروزی نهضت بیداری اسلامی است.

کد N319567

وبگردی