آفتاب

تشریح آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مهدوی‌کنی از زبان رئیس بنیاد شهید

تشریح آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مهدوی‌کنی از زبان رئیس بنیاد شهید

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران مستقر در بیمارستان بهمن از آخرین وضعیت جسمانی و درمانی آیت الله مهدوی کنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام  و المسلمین محمد شهیدی در تشریح آخرین وضعیت درمانی آیت الله مهدوی کنی گفت:  آن طور که تیم پزشکان بیمارستان شرح دادند گویا سکته آیت الله کنی سکته وسیعی بوده که نشات گرفته از بیماری بود که از قبل داشتند. آن چه که تا به این ساعت به من اطلاع دادند تلاش تیم پزشکی بیمارستان بهمن پیرامون برگرداندن نبض و تنظیم فشار با دستگاه و داروهای مختلف بوده است.

وی توضیح داد: اگر تا بعدازظهر فردا وضعیت به همین منوال پیش برود به احتمال فراوان فردا ظهر از میزان دارو و همچنین نصب دستگاه های پزشکی کاسته خواهد شد. به هر حال آن چه که برای ما مهم است عافیت این روحانی ارزشمند است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: حداقل از نظر ما طلبه ها که آیت الله مهدوی کنی سلمان زمانه ما است. مانند ایشان بسیار کم هستند بنابراین این امید را داریم که خداوند ایشان را برای ما حفظ کند. یکی از ویژگی های بارز این عالم ارزشمند دینی تعهد به ولایت فقیه چه در زمان حیات امام راحل(ره) و چه در زمان فعلی است که واقعاً این تعهد، تعهدی بی نظیر است.

وی افزود: ایشان همواره خود را دنباله‌روی ولایت می دانستند و با آرامی هم این راه را ادامه می دادند و همین فضیلت اخلاقی، از ایشان روحانی گرانمایه ساخته است.

 

کد N319472

وبگردی