آفتاب
با حضور مسئولان 4 وزارتخانه انجام می شود؛

بررسی ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهرها در کمیسیون اصل 90

بررسی ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهرها در کمیسیون اصل 90

روز یكشنبه كمیسیون اصل نودم (90) قانون اساسی نشست عمومی برای بررسی گزارش هدفمندسازی یارانه‌ها خواهدداشت.

روز یكشنبه كمیسیون اصل نودم (90) قانون اساسی نشست عمومی برای بررسی گزارش هدفمندسازی یارانه‌ها خواهدداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همچنین روز سه‌شنبه نیز اعضای این کمیسیون ضمن نشست با مسؤولین وزارتخانه‌های كشور، راه و شهرسازی، نیرو، جهادكشاورزی و دادستانی كل كشور، سازمان بازرسی كل كشور و بنیاد مسكن انقلاب اسلامی پیرامون ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهرها بحث و بررسی های لازم را انجام می دهند.

كمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی نیز سه‌شنبه آینده بررسی قوانین و مقررات و ساختار مركز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی، جمع‌بندی بررسی طرح الحاق موادی به قانون آیین‌نامه داخلی و جمع‌بندی طرح اصلاح مواد(104) و(158) قانون آیین‌نامه داخلی را در دستور کار خود دارد.

علاوه بر این كمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های كلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی روز دوشنبه ضمن بررسی اصلاح مواد(1)، (6) و(7) قانون اجرای سیاستهای كلی اصل چهل و چهارم(44) قانون اساسی به بررسی های خود پیرامون بندهای بیست و چهارگانه ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در مورد اقتصادی مقاومتی با دعوت از مسؤولین ذی‌ربط ادامه می دهد.

كمیسیون مشترك طرح تشكیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی با ادامه بررسی طرح تشكیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در كارگروه با حضور كارشناسان ذی‌ربط کار خودرادر هفته آینده انجام خواهد داد.

كمیسیون مشترك بررسی طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران روز یكشنبه ادامه بررسی طرح یك‌شوری سازمان ملی استاندارد ایران با حضور نمایندگان كمیسیون و كارشناسان و مسؤولین وزارتخانه‌ صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور، مركز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و معاونت حقوقی و مجلس دیوان محاسبات كشور در برنامه های دارد.

کد N319375

وبگردی