آفتاب

روایت ابوترابی‌فرد از ارادت مهدوی‌کنی به امام(ره)

روایت ابوترابی‌فرد از ارادت مهدوی‌کنی به امام(ره)

ابوترابی‌فرد بعد از ملاقات آیت‌الله مهدوی کنی در بیمارستان با بیان این‌که «شرایط جسمی آقای ‌کنی تثبیت شده است»، گفت: امیدواریم که حال ایشان به تدریج بهتر شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی ظهر روز پنجشنبه با حضور در بیمارستان محل استقرار آیت‌الله مهدوی کنی و عیادت از وی، برای او آرزوی سلامتی کرد.

وی با بیان این‌که «آقای مهدوی کنی از قبل از انقلاب سیاستمداری هوشمند و چهره نام‌آور در اعتقاد به مکتب سیاسی و شخصیت امام راحل بوده است»، گفت: وی همواره حضور جدی در همه عرصه‌هایی که نیاز به همراهی ایشان بود داشته است.

وی در ادامه به مراتب اعتقاد آیت‌الله مهدوی کنی به امام اشاره کرد و گفت: نمونه این موضوع را می‌توانید در همین رفتار اخیر آقای مهدوی کنی ببینید که با وجود این‌که وضعیت جسمی ایشان از سه‌شنبه بعدازظهر نامساعد بود و پزشکان توصیه می‌کردند که در مراسم ارتحال امام شرکت نکنند اما آقای کنی می‌گفتند من نمی‌توانم به این مراسم نروم؛ چراکه تجلیل از امام را وظیفه خود می‌دانستند.

ابوترابی‌فرد ادامه داد: آقای مهدوی کنی بیش از نیم قرن در عرصه‌های مختلف سیاسی فعالیت داشتند و با وارستگی و اعتقاد عمیق به جمهوری اسلامی بازوی پرتوان رهبری بوده‌اند و همواره در حمایت و تبعیت از رهبری ایستادگی کرده‌اند؛ چراکه این ایستادگی را تکلیف خود می‌دانستند.

انتهای پیام

کد N319166

وبگردی