آفتاب
رئیس دفتر آیت الله مهدوی کنی به ایلنا خبر داد:

سطح هوشیاری رئیس مجلس خبرگان بسیار پایین است

سطح هوشیاری رئیس مجلس خبرگان بسیار پایین است

با توجه به حمله قلبی که ایشان داشتند تاکنون چند بار عملیات احیا انجام شده است و وضعیت ایشان همچنان در نوسان است امیدواریم که هر زودتر حال ایشان تثبیت شود.

بعد از ظهر امروز و پس از حضوردر مراسم ارتحال امام خمینی(ره)آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری در پی بروز حمله قلبی در بیمارستان بستری شد.

ابراهیم انصاریان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت آیت الله مهدوی کنی یادآور شد: با توجه به حمله قلبی که ایشان داشتند تاکنون چند بار عملیات احیا انجام شده است و وضعیت ایشان همچنان در نوسان است امیدواریم که هر زودتر حال ایشان تثبیت شود.

رئیس دفتر آیت‌الله مهدوی کنی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس مجلس خبرگان رهبری در وضعیت کما به سر می برد، گفت: تاکنون پزشک ایشان چنین چیزی را به ما اعلام نکرده است اما آن طور که مشخص است سطح هوشیاری ایشان بسیار پایین است.

گفتنی است پیش از نیز حجت‌الاسلام میرلوحی داماد آیت‌الله مهدوی کنی ضمن تایید این خبر از مردم خواست که برای سلامتی رئیس مجلس خبرگان رهبری دعا کنند.

وی همچنین با اعلام اینکه همه پزشکان تلاش خود را برای بهبودی آیت الله مهدوی کنی انجام می دهند، گفت: تقدیر الهی باید عافیت ایشان را رقم بزند.

لازم به ذکر است، حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران، دقایقی قبل با حضور در بیمارستان بهمن از آیت‌الله مهدوی کنی عیادت کرد و از نزدیک در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

کد N318709

وبگردی