آفتاب

غضنفرآبادی: امام(ره) با تشکیل نظام اسلامی یک ابرقدرت در دنیا تشکیل داد

غضنفرآبادی: امام(ره) با تشکیل نظام اسلامی یک ابرقدرت در دنیا تشکیل داد

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ایران در حال حاضر یک الگوی موفق در دنیا است اظهار کرد: امام خمینی(ره) با تشکیل حکومت اسلامی به یک ابرقدرت در مقابل سایر قدرتهای پوشالی تشکیل داد.

موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در خصوص اهداف ایشان از ابتدای انقلاب گفت: هدف امام این بود که به وسیله ایجاد انقلاب اسلامی در کشور احکام اسلامی پیاده شود؛ چرا که ایران پایگاه شیعیان و مسلمانان بوده و سابقه دیرینه‌ای در اسلام داشتند.

وی ادامه داد: اکثر مردم کشورمان سال‌ها براساس باورهای دینی و اعتقادی اسلام زندگی کرده‌اند که به لطف خداوند اصل حکومت براساس حکومت ولایت مطلقه فقیه شکل گرفت که بسیاری از مسلمانان جهان فکر نمی‌کردند همچنین حکومتی در کشور ما تشکیل شود.

نماینده مردم بم و ریگان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که حکومت اسلامی ما در باور همه مردم شکل گرفته است، تصریح کرد: به لطف خداوند اقتدار وتوانمندی که جمهوری اسلامی از خود نشان داده است در حال حاضر‌ آن را به عنوان یک حکومت مطرح و الگوی موفق در دنیا شناسانده است. هر چند کارشکنی‌های بر ضد آن انجام می‌گیرد.

غضنفرآبادی همچنین اظهار کرد: الگوی کشور ما براساس نه شرقی و نه غربی و براساس مصالح اسلام کار خود را پی می‌گیرد، اما ما هنوز با آنچه مد نظر امام(ره) و تاکید ایشان بر رعایت همه مسائل اسلام و احکام شریعت بوده کمی فاصله داریم.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر همیاری مردم با حکومت برای اجرای احکام اسلامی گفت: ما در حال حاضر به عنوان یک ابرقدرت در مقابل سایر قدرتهای پوشالی ایستاده‌ایم و این موضوع برای ما و انقلاب ما یک افتخار است.

انتهای پیام

کد N318338

وبگردی