آفتاب
همگام با انتخابات سوریه/

شمارش آرا در سوریه ادامه دارد+تصاویر

شمارش آرا در سوریه ادامه دارد+تصاویر

رای گیری در سوریه در حالی در ساعت 24 شب گذشته به پایان رسید که روند شمارش آرا ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه، هشام الشعار رئیس کمیته قضایی عالی انتخابات سوریه از پایان رای گیری در ساعت دوازده شب به وقت محلی پس از اینکه انتخابات به مدت پنج ساعت تمدید شده بود خبر داد.

 

وی از حضور گسترده مردمی در انتخابات ریاست جمهوری که فراتر از انتظار بود و عدم وجود تخلف انتخاباتی سخن گفت و افزود: من در بازدیدی که از مراکز انتخاباتی در دمشق داشتم تخلف انتخاباتی مشاهده نکردم.

الشعار تاکید کرد: کمیته قضایی با همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نگاه واحدی دارد و کاملا مستقل و بی طرفانه عمل می کند.

این درحالی است که در جریان انتخابات به علت حضور گسترده در مناطق مختلف صندوق هایی اضافه شد که در دمشق1500 صندوق، درحلب 150، در حمص 75 صندوق و 175 هزار برگه رای در حماه 60 صندوق، دیرالزور52، السویداء،ادلب 17 صندوق افزوده شد.

در درعا گروه های مسلح تلاش کردند که انتخابات را تحت الشعاع قرار دهند و حملات خمپاره ای انجام دادند اما انتخابات روند عادی خود را ادامه داد.

 

اما وزارت کشور سوریه از شمارش پاکت ها و تطبیق آنها با تعداد رای دهندگان در هر صندوق و آغاز شمارش آرا با حضور نمایندگان نامزدها و تنظیم صورت جلسه و ارسال آن به همراه صندوق خبر داد.

تصاویری از شمارش آرا در مناظق مختلف سوریه:

 

 

 

 

 

کد N318101

وبگردی