آفتاب

دری نجف‌آبادی: نباید به دشمنان ایران و اسلام مجال سوء‌استفاده دهیم

دری نجف‌آبادی: نباید به دشمنان ایران و اسلام مجال سوء‌استفاده دهیم

مراسم ترحیم عالم ربانی آیت‌الله حاج شیخ محمدحسین معصومی زرندی در مسجد جامع امیرآباد شهر مأمونیه با حضور جمعیت کثیر مسئولان استانی و شهرستانی و مردم و مریدان ایشان از استان‌های مرکزی، تهران، قم، قزوین، کرمانشاه و ... برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدا خصوصا شهدای 15 خرداد، گفت: مرحوم آیت‌الله معصومی زرندی، عالم ربانی، ساده زیست، فداکار و خدمتگذار مردم بود.

وی با تقدیر از حضور مردم و مسئولان جهت حضور پرشورشان در این مراسم، افزود: ابراز همدردی مردم علاوه بر اینکه نشانگر تقدیر از زحمات این عالم روحانی است، بلکه موجب الگوسازی برای آینده می‌شود.

وی اضافه کرد: این راه ارزشمند باید توسط آیندگان ادامه پیدا کند.

امام جمعه اراک از مرحوم آیت‌الله معصومی زرندی به عنوان یکی از شاگردان فداکار و پرتلاش امام راحل یاد کرد و ادامه داد: ایشان جزو کسانی بود که با چراغی روشن در تاریکی‌ها نورافشانی می‌کرد.

وی با اشاره به ساده‌زیستی و زندگی معمولی این عالم ربانی، گفت: مرحوم آیت‌الله معصومی زرندی برای سربلندی و عزت اسلام و جمهوری اسلامی ایران و تقویت وحدت ملی زحمت‌های بسیاری کشیده است.

دری نجف‌آبادی در ادامه سخنانش با اشاره به مسئله هسته‌ای ایران، خاطرنشان کرد: مشکلات هسته‌ای هنوز حل نشده است لذا احدی نباید از این شرایط سوءاستفاده کند.

وی از مردم و مسئولان خواست که آب در آسیاب دشمن نریزند و اظهار داشت: دشمنان ایران و اسلام کم نیستند، لذا نباید با غفلت به آنها مجال دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: نباید در داخل کشور دچار شکاف و نفاق شویم، چراکه دشمنان اسلام منتظر موقعیت مناسب هستند تا از پشت به انقلاب و مردم خنجر بزنند.

وی با بیان این‌که مسئولان، مردم و رسانه‌ها باید هوشیار باشند، اظهار کرد: نباید حرفی بزنیم که دشمن را شاد کنیم.

وی تأکید کرد: همه ما در برابر امام راحل، رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و علما و روحانیون مسئول هستیم.

مرحوم آیت‌الله معصومی زرندی در امیرآباد (زرند) استان مرکزی متولد و 10 سال از عمر با عزتش را در قم و مابقی را در کرمانشاه سپری کرد و در آنجا به عنوان نماینده ولی فقیه و عضو شورای خبرگان رهبری به مردم خدمت کرد و پنجم خردادماه سال جاری بر اثر عارضه قلبی در سن 82 سالگی درگذشت.

انتهای پیام

کد N318014

وبگردی