آفتاب

اسکولاری: می‌توانیم بهتر از این شویم

اسکولاری: می‌توانیم بهتر از این شویم

سرمربی تیم ملی برزیل با تمجید از بازیکنان تیمش می‌گوید تیمش هنوز جا برای پیشرفت دارد و می تواند فوتبال بهتری به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برزیل موفق شد در دیداری دوستانه با 4 گل پاناما را شکست دهد تا نشان دهد در آمادگی خوبی به سر می‌برد.

لوئیس فیلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی برزیل پس از پیروزی تیمش برابر پاناما گفت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم . از بازی بازیکنانم راضی‌ام . البته هنوز نگران شرایط تیمم هستم. فکر می کنم هنوز هم جا برای پیشرفت داریم و می توانیم بهتر از این‌ها بازی کنیم. در بازی برابر پاناما به حریف اجاره ندادیم تا ضدحمله بزند و به خوبی توانستیم آنها را مهار کنیم . ما تیمی هستیم که همیشه به فکر زدن گل های زیادی در مسابقه است و همین باعث می شود حریفانمان به فکر ضدحمله باشند.

اسکولاری در ادامه گفت: اگر به حریافانمان اجازه ضدحمله ندهیم، شانس زیادی برای بردن هر بازی داریم . راه زیادی در پیش داریم و باید تیم را برای بازیها سختر تر و روز های پرفشار تر آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی برزیل که یک‌بار با این تیم در سال 2002 به قهرمانی در جام جهانی رسیده است در ادامه درباره ترکیب تیمش در جام جهانی 2014 گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیایید و کسی مصدوم نشود، همین ترکیبی که برابر پاناما به میدان رفت در بازی برابر کرواسی نیز خواهد بود.

برزیل در اولین دیدار خود در جام جهانی 2014 بامداد جمعه هفته آینده در ورزشگاه کورینتیانس شهر سائوپائولو به دیدار کرواسی خواهد رفت.

انتهای پیام

کد N318003

وبگردی