آفتاب

استاندار خراسان شمالی: دغدغه حضرت امام خدمت به مردم بود

استاندار خراسان شمالی: دغدغه حضرت امام خدمت به مردم بود

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: دغدغه اصلی حضرت امام خدمت بی منت به مردم و رسیدگی به امور مستضعفان و پابرهنگان بود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری در روز چهارشنبه ˈسیدعلی اکبر پرویزیˈ در آیین بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل در جمع بسیجیان این نهاد اظهار مسوولان باید تمام توان خود را برای عملی کردن این دغدغه در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: حضرت امام (ره) ملت ایران را حاکم بر سرنوشت خود و تعیین کننده امور و خود را خادم مردم می دانستند.

وی با تسلیت ایام عروج ملکوتی حضرت امام (ره) و سالگرد قیام 15 خرداد 42 گفت: بیانات امام بزرگوار در همه دوره ها برای مردم و مسوولان راهگشا بوده و می تواند نشان دهنده راه خدمت بی منت به مردم باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: متاسفانه ما هنوز نتوانسته ایم به درستی تفکرات و اندیشه های متعالی حضرت امام (ره) را تبیین کرده و در جامعه اجرا کنیم.

ˈمحمدرحیم نوروزیانˈ افزود: در این میان بسیجیان وظیفه سنگین تری در این عرصه دارند و باید نمونه ای ممتاز از سرباز امام و رهبری در جامعه باشند و تفکر بسیجی را که امام راحل مد نظر داشتند در جامعه ترویج کنند.

وی گفت: حضور باشکوهی که مردم در همه صحنه های انقلاب دارند برگرفته از همان تفکر بسیجی است و می توان با یقین گفت که اکثر قریب به اتفاق مردم ایران بسیجی هستند.

ک/126/ 1495
کد N317980

وبگردی